K*B*N, pratar del 11

Jag är trött grinig och tycker synd om mig själv. Fialotta och hennes far är på barnkalas. Hon vägrade åka själv. Men eftersom det är 20 min resa dit och det är i ingenstansland och kalaset är 1,5 timme, så var det ändå inte så stor idé att åka hem för att vara hemma 40 min.
Lilleman sitter och kollar på film och jag sitter här med liten i sjal. Borde sova, men har lilleman hemma, och så vaknar liten så fort man plockar ur honom eller gör något "annorlunda" dagtid. Nätterna stensomnar han om han är nätt, men då sover han ju i sin säng. Fast i natt har han ätit varannan timme. Helt slut! En natt, eller två, eller ja, fem månader funkar, men till slut tar det stopp så jag la mig i sängen och grinade innan. Mår illa, har ont i hela kroppen och tycker synd om mig själv. *går i ide*
Lindadjo, usch för , krya på er!
Nu har jag shoppingabstinens. Hittar jag inga overaller på rea så blir det nog Gnejs nästa år.
Liten kommer dock få en regnbåge med två dragkedjor i 80, om den passar.
Lindadjo, ni är väl nöjda med dem? Gnejs alltså...
Nu har jag varit i kontakt med läkaren. Nu rök sädesslagen även för dottern.. Men hon mår så mycket bättre, vilket är oerhört skönt. Hon har klagat på magont i ett år nu och det sista var hon alldeles svart under ögonen och jämt trött... Så det är skönt att hon mår så mycket bättre!