• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Jag har drabbats av rea-djävulen. Demon Jag vill inte ens fundera på hur mycket jag har spenderat senaste dagarna. Insåg att liten inte hade några kläder knappt.  Och sen hittade jag lite bonus på vägen. Drömmer REA är kul! Tomte Cool

Nu saknas finfina overaller på 50% rea 116 och 104 skulle jag tro..?

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 20:47:33 följande:
    Asereht: Jobbigt med halsen När skall det sluta?

Angel: Hur är det nu?

Ekorren: gullungar!

Kavat: var handlar man billigt? Drömmer Men inte köper du 104 till lilleman nu, gör du det? Skall den inte vara till nästa år?

Nif: Jag kommer gärna och hälsar på! Jag tycker det går segt med trådträffen. Vägrar ligga på mera när det inte händer något så någon annan får ta kommandot *surar* (men jag kommer på träffen )
    Min lille kille är inte så lång. Hm, kanske borde jag köpa 110 då menar du? Men han har typ (92) 98 på byxor...
  • Kavat

Träff?! Ja, hit får ni gärna komma. Jag tycker väl att barnmässan är kul att gå på och sover man över så kan man ju umgås dagen efter också? ELLER?

• Kavat
    zasata skrev 2011-01-13 20:52:57 följande:
    mitt molofynd. 400kr med frakt
    vad?
  • Kavat

fr småland, det fyndas lite här och var...
    anna cill, ajabaja, pop....

Hade lite tur igår när jag var på pop, de hade felmärkt underkläder i rätt stl att växa i till mina barn och jag fick dem för det priset!

• Kavat
    Asereht skrev 2011-01-14 11:10:41 följande:
    Men WHAT! Nu fick jag ett mail till där samma person skriver "jag har just köpt din klädsel, skicka den med Schenker för 37 kr". Varför råkar jag ut för sånt här för! *trött*

Jag har just kollat upp priset för varan vilket eligt rabatt via Tradera går på 62 kr. L 50, B 40, H 18, V 3,3. Enligt kampanj.tradera.com/frakt/schenker/ blir det 62 kr så varför skulle jag skicka för 37?
    Förklara det för personen, eller fråga om personen vet något som du inte vet?
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 11:12:39 följande:
    Kolla mitt mail innan du skäller ned köparen
    och nu vill jag med ha!
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 11:00:59 följande:
    Men alltså jag har surfat runt i alla webshoppar hela december och januari, hade öronmärkt en rejäl summa för att kunna köpa hela årets kläder (typ) tokbilligt för det gjorde jag förra året. Då hade Meandi jätterea och jag köpte en massa DUNS till vrakpriser. Nu tycker jag inte det har varit billigt alls, bara snålreor och fula kläder Ge mig bra tips på fina tunikor till Maja (134) och roliga toppar, lång och kort ärm, till lilleman (110). Det enda jag köpt är Molo-tröjor till båda och de är ju bara to die for en del av dem. Måste hitta Bondgårdströjan (helst till båda) i rätt storlek, men just nu går all energi åt att toksurfa efter studielitteratur, inte lika kul
    siggeojuno.se/   har 60% men rätt utplockat nu misstänker jag.

även lillebebben.se hade bra rea, men hittade bara till liten och dottern.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11