K*B*N, pratar del 11
*lyfter på hatten* Nu har jag fixat till stavningen.... svårt det här med att vara ordblind, också tycker man ändå man kollar upp stavelser så blir det likförbaskat fel, om det är fel nu så får så vara. Hääär är jag !!!

*sparkar Lokatt där bak*
Det har jag längtat efter läääänge!
Nemia: Lokatt skrev ju just att hon har två
Passau: Varför skall du till gyn? Var det inte käken som låst sig?
Lokatt: det är tredje eller fjärde gången jag svarar Jag tycker du skall sälja vagnen naken och med rabatterat pris på åkpåsen. T ex 3.500 för vagnen och 3.900 inkl åkpåsen. Resten i delar på Tradera.
Tittar in och väntar på utskällningen...fast nu är det ju inte sååååå länge sedan jag var här sist
Zasata: såg inte ditt mess förrän nu, är i DK med dålig täckning på både dator och mobil. Bollar över PT-frågan till någon av PtT-rävarna
När jag läser era inlägg blir jag lite extra glad för min hormonspiral
Angående migrän så brukar jag snabbt som ögat svälja en Ipren 400 mg så snart jag har första antydan till synstörningar (som numera nästan alltid föregår min migrän). Nio gånger av tio lyckas det häva eller åtminstone rejält lindra en attack. Den tionde gången tar jag en Ipren till efter en timme vilket oftast hjälper ytterligare lite. Jag har hört om starkt kaffe + treo som en lyckad kombination men har aldrig provat själv.
Är ombord på båten nu och det gungar rejält idag så jag är lite lätt grön i ansiktet. Bara tre timmar kvar
God morgon! Då har man fast mark under fötterna, gillar! Var på loppis i helgen och gjorde faktiskt ett riktigt fynd, eller vad sägs om en splitterny cykel till lilleman för 150 kr? Den blir lagom till nästa år när han sannolikt lär sig cykla. Stödhjul hoppar vi över då han redan har kanonbalans i och med sin springcykel. Jag tror för övrigt att han kört minst tio mil med den, på allvar. Skall leta upp någon bild från campingen i somras, han var som fastlimmad på sin "motorcykel" .