Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-09-02 10:22:55 följande:
    den appen vill jag med ha, namn?

såg svar längre ner....
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Nemia noj skrev 2010-09-02 13:11:08 följande:
    Jag har duette o dubbel rio samt kimi i vilket syfte letar du
    ?
    *s* Att köpa för att köra trötta barn i. Har haft en Duette och en Rio tidigare och jag gillar modellerna.
  • Asereht
    Nemia noj skrev 2010-09-02 13:41:37 följande:
    Ahh, men jag kan kika vilket skick dom är i, och skicka över bilder på IB om du e nyfiken. duetten är jag nog ganska frälst i ännu, o kimin oxå lite så där. men rion kan jag sälja.
    Gärna, synd på duetten bara för jag gillade också den modellen. Så praktiskt med den nedfällbara bygeln.
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-09-02 15:43:45 följande:
    Lokatt, bra med privat brevbärare! Solig

Jag har fått fin post från Rackamaja! Hjärta
    Men inget från Asereh än.
    Finns viss risk att det kommer avi då det var lite tjockt. Maken trodde det skulle gå med posten igår då han lämnade in det vid 16-tiden. Men man vet ju aldrig numer. Det är på gång iaf.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-02 18:32:38 följande:
    Lindajo - ja idag.... Det är det "gamla" nup-testet (ul med mätning av nackspalt) samt blodprover. Det tillsammans med ålder ställs samman så får man en risk bedömning efter det där allt mindre än 1:200 (1 på 200) är en ökad risk.... Då blir man erbjuden mkp eller fvp som nästa steg där man får allt avart på vitt - alltså man får alla kromosomer 100%. Cub är 90% och nup är 70% säkerhet. Asereht-har du gjort fvp?
    Jag gjorde fvp när vi väntade nöffe, du får gärna inboxa eller så om du har funderingar.

Vi fick ju inte göra nopp/kub pga att man inte gör det här där vi bor så det var fvp eller inget. Jag kan trösta dig med att de allra flesta som har förhöjda väden på kub får helt normala på mkp eller fvp. Men det är en jobbig väntan med mycket tankar.
  • Asereht
    Cool! Blev den lite större nu då?
    Jag hoppas det, just nu får jag ju liksom förlita mit på mönstrets storleksangivelser. I värsta fall får du byta den när du testat, då har jag ju något definitvt att gå efter.
    Pruseluskan skrev 2010-09-02 18:43:48 följande:
    Ekorren- nej det är klart. Har så mkt som snurrar i huvet. Plus illamående och huvudvärk och en stor (gigantisk) klump i bröstet av ångest och skuldkänslor....
    Skuldkänslor hade jag också. Det är väldigt laddat och det är mycket känslor som kommer upp till ytan. Känslor som man kanske inte helt vill kännas vid alla gånger. Till slut bestämde jag mig (inte lätt) för att inte tänka på saken förren jag hade ett faktum att fundera över.
  • Asereht
    Angel Gbg skrev 2010-09-02 20:15:28 följande:
    Nu befinner vi oss i södra stlm på formula ett hotell. Sisådär kul men billig övernattning iaf. Sisådär kul att det end finns mini tv med kanal 12&4 så jag försöker uppdatera mig i världen via fååånen. Vaaaaad skulle man göra utan den?
    Fånen är en bra uppfinning. Vad hade Ikea i KK att erbjuda för kul då?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11