• Anonym

Hur gör ni i allmänna toaleter?

Kanske lite dumt men.. När jag var på IKEA häromdan såg ja en mamma sätta sitt barn på toasitsen på toaleten.

Själv sitter jag aldrig på toasitsen när jag använder allmänna toaleter ( gäller på jobbet också).

Undrar bara är det bara jag som överdriver eller är det flera som tycker att det är dumt på grund av olika sjukdomar?

• Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?
  • Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-02 16:04:47 följande:
    Ska tillägga att jag verkligen inte fattar detta med att lägga papper på toasitsen för att det är "så ofräscht" när man inte tvättar händerna efter att man skitit i alla fall.
    har otroligt svårt att tänka mig att de som lägger papper på sitsen inte bryr sig om att tvätta händerna sen!
  • Anonym

Kan inte ens förstå att folk inte tvättar händerna efter att de har varit på toaleten...usch

• Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-02 16:19:39 följande:
    nej, det kan ju vara sperma i tvålen... Skulle det nu vara det så äckligt, javisst, men man blir fortfarande renare av spermatvålen än av att strunta i handtvätten...
    jag fattar inte, jag har ALDRIG hört folk säga att de inte tvättar händerna, menar du att du har det? av såna idiotiska anledningar som du nämner? MEN de lägger papper på sitsen?
  • Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-02 16:35:56 följande:
    Jag MENAR att jag HAR det trots att det LÅTER helt OSANNOLIKT men det MINSKAR inte TROVÄRDIGHETEN däremot att bli TILLTALAD som om man vore LITE mindre INTELLIGENT.   Ja, de lägger papper på sitsen men struntar i handtvätten "för det värsta bacillerna finns inte där vi tror utan på andra ställen"
    och från detta sluter du dig till att folk som lägger papper på sitsen inte tvättar händerna...?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-04-02 15:57:46 följande:
    Undrar bara är det bara jag som överdriver eller är det flera som tycker att det är dumt på grund av olika sjukdomar?
    vilka sjukdomar menar du?
  • Anonym

Löjligt vad folk är rädda för baciller. Jag slutar aldrig förundra mig.

• Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-02 17:39:28 följande:
    jag drar väl mera den slutsatsen eftersom dessa personer (5 stycken i min närhet) yttryckligen berättat detta då jag stått och varit så äcklig att jag tvättat händerna.
    fy fan, vilka lortgrisar!
    (hur skulle sperman komma in i tvålen...?)
  • Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-02 17:48:55 följande:
    tyvärr har jag hört att många gör det som en kul grej, sprutar i tvålpumpen... Faktiskt så tror jag inte alls att det är så ovanligt :/ men om tvålen hänger i en låst pump på väggen är det ju lugnt, såvida inte städaren runkar ^^
    tycker de flesta är såna där stängda pumpar...
    *ser för mig hur runkaren har med sig bultsax för att bryta sig in*
    *kräks lite*

efter det här kommer jag bara använda tvål där det är stängda pumpar!!!
Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?