• Anonym

Hur gör ni i allmänna toaleter?

Koloraturell skrev 2010-04-02 16:19:39 följande:
    nej, det kan ju vara sperma i tvålen... Skulle det nu vara det så äckligt, javisst, men man blir fortfarande renare av spermatvålen än av att strunta i handtvätten...
    Vad har handtvätt med att lägga papper på ringen? Jag fattar ingenting. Och att sedan dra in någon konstig diskussion om tvålen däri dessutom, kan du förklara vad du menar?
  • Anonym

Jag undviker allmänna toaletter, då 4 av 6 inte tvättar händerna efter sitt toabesök..

• Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-02 17:48:55 följande:
    tyvärr har jag hört att många gör det som en kul grej, sprutar i tvålpumpen... Faktiskt så tror jag inte alls att det är så ovanligt :/ men om tvålen hänger i en låst pump på väggen är det ju lugnt, såvida inte städaren runkar ^^
    Men snälla. Tror du på det där själv?
  • Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-03 16:59:41 följande:
    Ja, jag har sett bevis på det så tyvärr får jag tro det även om jag önskar att det inte var sant.
    har du sett bevis på sperma i tvålen??
  • Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-03 17:04:42 följande:
    om inte en runkande karl och en tvålpump och jag själv i nyktert och mentalt friskt tillstånd räknas?? Spela roll, poängen är ju att man inte kan gå runt och strunta i att tvätta händerna OM någon skulle ha lagt en sats i tvålen! Hur sannolikt är det liksom???
    va fan känner du för folk som 1) lägger satsen i tvålen och 2) gör det inför dig?
  • Anonym
    Koloraturell skrev 2010-04-03 17:09:31 följande:
    kände... huva!
    haha!
  • Anonym

Jag sitter på sitsen och kissar, är det något kisstänk när jag kommer dit torkar jag av sitsen först, är den "äcklig" med introkade kisstänk som bara glänser lägger jag papper över innan jag sätter mig men sitter alltid. Tänk vad mycket fräschare den hade varit om alla alltid satt ned och kissade!

• Anonym

Jag sitter alltid. Big deal liksom. Vi tar i en massa pengar (!!) och dorrhandtag hela dagarna sen kakar vi smorgas utan att tvatta handerna, kanske t.o.m satter in tamponger...

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-03 19:58:58 följande:
    Jag sitter alltid. Big deal liksom. Vi tar i en massa pengar (!!) och dorrhandtag hela dagarna sen kakar vi smorgas utan att tvatta handerna, kanske t.o.m satter in tamponger...
    Inte jag....
  • Anonym

oj jag har bara läst den sista sidan o känner mig smått ensam, jag sätter mig aldrig på en offentlig toa utan toapapper o gärna spritar innan oxå. Med min son spritar jag innan o e toan äklig blir det papper oxå. fy va äkligt en massa massa folk har suttit där innan,
    Har städat på offentliga toaletter själv när jag plugga o vet hur det städas usch va äkligt, man använder samma trassa till 100 tals toaletter, man tar uppe från o ner vilket inne bär att ju fler toaletter du städar ju mer bakterier o skit kommer på sitsen, det e äkligt.

Svar på tråden Hur gör ni i allmänna toaleter?