• Smultron ett

VARNING för bilskojare !!!

En person jag känner sålde en bil som renoveringsobjekt/reservdelsbil för 3000 kr.
    Samma dag ligger samma bil ( min kompis bil som han sålde för 3000) ute på blocket för 15 000 kr !!!!!!! SAMMA dag. HAr svår att tro han hunnit renovera den på 1 timme.
    Sååå denna nya säljaren skall altså sälja en helt trasig bil som bara är värd 3000 för 15000 kr.... Helt SJUKT!!

Inte konstigt man är lite skraj för att köpa begagnad bil.

Om ni vill ha länk till annonsen kan jag inboxa.

The world's a better place when it's upside down!
  • Svar på tråden VARNING för bilskojare !!!
  • sirisdotter

Superintressant tycker kvinna,   som inte är så bra på att bedöma bilar - och har väl långt till Motormännens tester.

• snappi81

Fast det är ju upp till köparen att kolla upp om bilen är okej eller inte.. Det finns ju mängder med skojare ute...

♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • Smultron ett
    snappi81 skrev 2010-04-03 20:25:49 följande:
    Fast det är ju upp till köparen att kolla upp om bilen är okej eller inte.. Det finns ju mängder med skojare ute...
    Jo precis det är det jag säger!!!!
    Kolla för fan upp bilen innan ni köper den.

Felet på denna bil synsinte direkt. SÅ han kan säkert komma undan med att sälja den genom att ljuga. {#lang_emotions_throwup}
  • Smultron ett

Felet kostar 10 000 att laga.

• snappi81
    Smultron ett skrev 2010-04-03 20:28:43 följande:
    Jo precis det är det jag säger!!!!Kolla för fan upp bilen innan ni köper den.Felet på denna bil synsinte direkt. SÅ han kan säkert komma undan med att sälja den genom att ljuga.
    Och det är ju det jag säger, kollar man inte upp bilen man tänkt att köpa så anser jag att man får skylla sig själv.. tyvärr finns det ju inga garantier för såna grejer.. Tråkigt att det ska finnas folk som ska hålla på att luras.
    ♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • sirisdotter
    viseversa skrev 2010-04-03 20:24:41 följande:
    Inboxa mig!!
    Mig också, tack!
  • Smultron ett
    sirisdotter skrev 2010-04-03 20:32:30 följande:
    Mig också, tack!
    Redan gjort
  • viseversa
    Smultron ett skrev 2010-04-03 20:34:15 följande:
    Redan gjort
    har du konfronterat säljaren ts??
Svar på tråden VARNING för bilskojare !!!