Allergitråden
Läser o läser o lär mig massor, denna tråden e bäst! 
Min lilla Lova tkr jag peppar peppar har blivit lite bättre efter mjölk&sojafritt. Hon är mindre skrikig på kvällarna, även om det varierar, men framförallt så blir hon oftast nöjd när hon har ammat, inte superarg som förut. Nu kan hon släppa bröstet och bara le:) Det hände inte innan! Och snacken har hon blivit, man ska prata o skratta med henne hela tiden:)
Kräkande har inte blivit bättre dock, men vi är ju lite inne på om det är reflux också. Det kanske tar längre tid innan det blir bättre med kräkningar just? Eller så får vi vänja oss vid att ha en super-kräkare.
Men om hon fortsätter vara bättre så var det ju mjölken hon inte tålde. Eftersom jag helammar så finns väl ingen anledning att provocera? Inte på länge iaf? För vi vill ju ändå inte ha ngn mjölkfri ersättning. *vill aldrig in i neocate-livsmedelshänvisnings-distansapotek-strul-strul-strul igen* Lider med er som kämpar med det! Vi hade det såå kämpigt med sonens mat så tack o lov att amningen funkar nu. Kan man amma för alltid? ;P