Inlägg från: längtan 80 |Visa alla inlägg
  • längtan 80

Allergitråden

Greksmurfen. Hoppas du förstod. Lätt att skriva fel på telefonen

• längtan 80

Tankgirl. Läkarintyg ska du få även då blodprov inte visar något. Det testet är jättedålig säkerhet på.

• längtan 80

äntligen har vi fått tillbaka vår tös för denna gång. Någon mjölkpartikel på förskolan, ingen vet. Men att allt blir så jobbigt så länge, från den 15e.. Tyvärr är det bara till att vänta på nästa gång, inte många dagar i sträck hon får vara helt frisk. Sammanlagt kanske 2 mån sedan jul.

• längtan 80

Här var vi på årskollen med tösen. Alla prover för tillväxt ok * phuh* alla blodvärden ok. Inga blodprover för allergi positivt som vanlitt. Frågade om patchtest men dr viste inte vad det var men skulle fråga allergisköterskan... Jag frågade denne för ett år sedan och hon svarade kort- sånt gör vi inte här. Lär ju inte bli någe. Men vi har bra läkare som förstår att validiteten på blodproven är dåliga så hon går på dey föräldrarna berättar.

• längtan 80

Töden är dålig igen. Jag tror jag blir knäpp. Ser ut som mjölk ( såvida inte astmamed ger samma symptom:) hon hade just nyss mjölk som gick ur kroppen den 3 je! ( start 13 e) var fn kommer det ifrån? Hon är hyperkänslig men nu blir jag less. Förr när hon var hemma kunde vi omedelbart veta vad vi gjort fel. Nu har man ingen aning, frågar kök å personal men de vet inte vaf som kan ha blivit fel. Kan dey vara icad buljong, de hat bytt förpackning till kan innehålla spår av. Jag har pratat med dem och de har samma rutiner som tidigarr...

• längtan 80

Blir lite lätt irriterad på alla metoder, 5 minuters metoden, skrikmetoden bla bla nla. Vi kör- hoppas hon får vara frisk i några dagar så hon får sova, metoden . Den funkar så där En aannan sak- när ska ni skaffa fler* står å flinar*

• längtan 80

Här har vi mjölkparadis ige. Förra omgången den 13 e som gick ur den 3 e. Vet inte hur men på förksolan. Så jla tragidkt. Först helt galen några dsgar och nätter, gråt skrik, går inte att somna- somnar hon då vaknar hon varje kvart. Slag dparkar. Nu sov hon i går, utmattning. . I kväll hae vi återigen en duracellkanin men en trevlig. ett antal dagar kvar. Vaknar fem. Frisk tös somnar 19,15 ca. Vaknar 6- 6.30

• längtan 80

AAEV förstår. Hur du menar. Hör blir det likadant fast även andra symptom dom gaser vakennätter mm. Hon får också trots gånger 100 ibland, helt omöjlig. allt blir en brottningsmatch, man blir svettig av att tex byta blöja.

• längtan 80

Ja. Den där med skinn, lång, kok. Vi har en mjölkreaktion för 2a gång som vi ikte vet källan oå. Kanske är den

Svar på tråden Allergitråden