Allergitråden
Klarar hon plamils då? Är nästan säker att det står "kan innehålla spår av soja" på baksidan på den.
Därför har vi inte vågat testa eftersom mina ungar reagerat på "kan innehålla spår av soja" i risentas produkter.
Allrona: Men så skönt! Går på rätt håll nu då iaf!
Hur går det med LCHF? Visst var det väl du som åt det?
Funderar på att prova, men jag har en undran. Får man äta naturligt glutenfritt bröd och knäckebröd och sådär? Jag var så bra i magen igår, så åt jag lite havregrynsgröt på kvällen och vips så var jag "dålig" igen.
Samma idag. Var jättebra i magen efter att ha använt laxoberal droppar 2 dagar i rad men så åt jag några bitar godis och nu är jag gravid i 5 månaden och har jätteont i magen. :S
Skånegås: haha. Jag är inte gravid. Magen svullnar efter intag an sädesslag. haha. :)
Tova: vi betalar 120 kr per uttag.
Via apoteket
Hur stor är chansen att få ett icke allergiskt barn om dess två äldre helsyskon är multiallergiska?
färgen: min son fick inte rinniga ögon av patchtestet, men däremot så blev han kass i magen av det.
Han sov dåligt och skrek i princip från att de satte på lapparna tills ca 3 veckor efter att de tog bort dom.
Ett par dagar efter vi tog bort lapparna fick han dessutom tillbaka lite av sina böjveckseksem.
Så det är väl kanske möjligt. Annars kan det väl vara som tes skriver, pollen.
Nej fy. Inga gratulationer ännu. Jag har inte bestämt mig för vad vi ska göra. Men tack! :)
Färgen: ja vi såg tydligt direkt ner reaktionen förvärrades allteftersom. Det är oftast när huden möter syre som reaktionen kommer. Ännu finns det tid för reaktion. :)
Avena: wow. En 4a? Modigt. :) jag lyckas knappt få ihop det med 2 barn och jobb sen med allt runtomkring. :)