Allergitråden

Vad tror ni?
Av 7 testprickar har alexander 5 röda upphöjningar.
Ska försöka ta ny bild men det var svårt för man får inte komma nära ryggen.
Är det reaktion?

Kavat: Amanda ser fin ut. Har bara en liten rodnad där en lapp satt och lite i nederkanten av lappen över, men inga blåsor.
Denna bilden på alexander är tagen precis nu. Kan hända upphöjningen lagt sig lite men där är fortfarande småblåsor och rött. Han klagar mycket på att det kliar och går och river sig hela tiden. Bilden gör inte riktigt rättvisa, det är lite rödare i verkligheten och även på telefonen, vet itne varför det inte är lika rött när jag la in den i datorn.

noblesss: Tack för ditt svar! ![]()
Alrro: Nä tyvärr. Jag kommer inte ihåg. 1an och 2an är iaf mjölk. Olika blandningar eller vad hon sa. Den ena var vassle och den andra minns jag inte. Får se vad de säger imorn, ska be om att få en lapp med vad som satt vart oavsett vad de säger.
Kavat. Vad ska jag göra med alla andra födoämnen Alex är utan? Ska jag be om att få göra fler tester eller ska jag provocera med resten? Eftersom han var allergisk mot allt de testade honom för känns det ju som om möjligheten finns att han har fler allergier? Hur är det med baljväxter tex? Majs? Fisk, nötter, skaldjur och allt annat?