• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Haha, tro mig! -jag har ett j*vla humör....och gubben fattar nada, och inte jag heller ibland. Kan få vad som helst för ryck :S Inget skoj kan jag lova.

bollanmollan skrev 2010-04-28 09:27:11 följande:
    Är det fler som får dåligt humör efter pergo? Jag har så lite tålamod med saker, känner inte alls igen mig själv för jag är så tålig annars. Usch tycker synd om alla runt mig.
    MiraJ skrev 2010-04-28 12:37:30 följande:
    MiHijo: Det bör genomföras ett Vul efter varje omgång pergotime... det kan ju hända att det är fler än två ägg som vuxit till sig och då får man inte ha osyddat sex som jag förstår för då är risken stor att det blir fler barn..
    Men jag äter bara dubbelkur, med två tabletter. Dom sade till mig att det är igen fara. Men om man höjer dosen är det större risk att det blir fler ägg, dom sade att det inte var så stor chans, så jag får lita på dem :D :S

Är på min tredje dag med mens, men jag har typ INGET nu. men hoppas det kommer igång lite mer inatt/imorgon.  Ska man fortfarande äta pergo på dag fem och fem dagar framåt även om mensen inte är igång??????????????+
  • MiHijo

Ja jag får lita på vad som säger, men jag vill alltså bara ha ett barn åt gången, inte två!
    Det skulle nog bli för mkt på en gång :D
    Men man vet ju aldrig.

Ska hämta ut mina pergo nu så ska jag börja knapra dom imorrnbitti :D Hoppas jag inte får ett jäkla humör denna gången, och inte såå oint i magen heller. fick ju så jäkla värk sist.

• MiHijo

Idag är jag på dag 2 på pergo kuren. OCH j*vlar vilket humör jag varit på dessa två dagarna. Stackars gubben min :(
    På kvällarna när jag lägger mig får jag sån ångest av mitt beetende och gråter som aldrig förr.
    Detta får nog bli sista kuren med pergo känner jag :S

• MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-03 14:10:07 följande:
    Tackar vi är inne på vårt andra försök bara men dubbelkur med pergotime äter jag..kanske blir trippel nästa gång om det inte blir något nu... är på dag 3 med medicinen...humöret är upp o ner...men får jag fråga hur många dagar in i behandlingen kan man eller ska man känna av äggstockarna?? har hugg i vänstra redan har märkt av det hela dagen
    första gången jag åt pergotime hade jag ont under tiden och två veckor efter. mådde inge bra.

Men denna gången funkar det bra, förutom mitt "roliga humör"   :S stackaras gubben!
  • MiHijo
    annakohler skrev 2010-05-03 19:52:30 följande:
    hihi det är synd om min gubbe med hahaha..vill männen ha barn så får dem ju ta smällarna
    hahahaha, jo det är sant..tihi!

puuuuh nu är jag såååå seg, en dag med skola och även jobb ikväll. SLETEN!
    Ska nu hoppas ner i sängen å sova innan ja ska upp igen.
  • MiHijo

Nej, tyvärr inte! Men blir jag inte gravid denna gången, så ska jag nog börja med trippel.

Vet bara att de är större chans att det blir tvillingar.

• MiHijo

Min son har nyss fyllt tre.. men jag vill gärna bara ha EN åt gången iaf.

Men vi får la se.... BIM de 23 maj. SÅ hoppas så mkt...

• MiHijo

Jag kör med testlagrets ÄL test, tycker det är svårt å veta när man har ÄL. Men där står att när strecken är lika starka eller när test strecket är starkare än kontroll strecket.
    Ngn som kör med testlagret ÄL stickor?

• MiHijo

Jaha så både om man har ÄL och är gravid alltså. Spännande... hehe!

Längtar te imorrn oh hoppas det syns mkt redan imorrn men tror det blir längre fram.

Jag ska brja testa imorgon, och denna gången hoppas jag att ÄL kommer runt den dagen det ska komma och inte 60 dagar efter som förra gången! SUCK!
    Ingen gyn kunde heller förklara varför den var så sen, ÄL alltså.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...