• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God dagens

Ängeln är du här: Jag fick hem mitt paket från hon med den "höga" frakten igår och på paketet sitter ett urgammalt frimärke som det står 1.80 på. Hur såg ditt ut? Ganska fräckt tycker jag nog.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-07 10:27:04 följande:
    Jag är här Va? 1.80? Hum... Jag har inte fått mitt paket än, var lite dryg med att betala men jag hoppas det kommer nu i veckan, ska bli spännande att se vad det sitter för frimärke på
    Ja kika på det. Orkar liksom inte bråka, men vad är det för stil. Glad att jag påpekade frakten i a f innan. Det tog ett tag för paketet att komma, men annars var allt bra. 
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 10:48:18 följande:
    Hej! Jag fick också paket från henne frankerat med gamla frimärken,vilket iofs är helt korrekt enligt Posten. Sen mailade jag henne innan och bad henne lägga i frimärkena som blev över efter frankering vilket hon hade lyssnat på Jag har dessutom ot shoppat nyss- skickade mannen till Pop för lite specialprisshopping
    Ocikatten skrev 2010-04-07 10:41:07 följande:
    Ang urgamla frimärken så tror jag att vissa äldre rabattfrimärken gäller i obegränsad tid och enligt samma frankering som nu, dvs 1 märke 20 g, 2 märken 100 g osv. Så hon har kanske kommit över ett gammalt lager med frimärken?? Ville bara hojta till så ni inte sliter henne i stycke...
    Jag var mest fundersam, men ett frimärke för en t-shirt i storlek 110 lär ju knappast räcka. Speciellt inte då man från början begärt in 36 kr. 
  • Helle

God morgon

Skiljer det mycket på t-shirts från molo i storlek 92 och 98 (jr-storlekar)?
  • Helle

Ingen som vet om det skiljer mycket mellan 92 jr och 98 i Molos t-shirts?

Liljan: jag kommer att vara på mässan på lördagen
  • Helle
    Everlonn skrev 2010-04-09 13:02:26 följande:
    Underbara  Greksmurfen har handlat NS till mig på mässan Jippy!! Hon fick tag på 3 par jeans, en hood, jeanskjol och tröja! Sååå glad!!!!!!!!!!
    Ooo, jag blir inte mindre sugen inför imorgon nu. Jag hoppas de andra har lämnat lite kvar
    Vilka jeans och hood - nyfis ... 
  • Helle
    Everlonn skrev 2010-04-09 17:50:39 följande:
    Mörka jeans, förmodar att det blir raw, raw red Men vet faktiskt inte Hooden var rosa med röda kanter sa ho..undras om hon menar fleecen? Hmm för nån rosa svettis har väl inte haft röda kanter? Lillronya!! Allvetande om NS Vad tror du?
    Oo me like. Hoppas det finns något kuligt imorgon också.
    Någon som vet hur NS mössorna är i storlek? VIlken ska man ta till ett huvud på 53 cm?
  • Helle
    Ocikatten skrev 2010-04-09 19:04:24 följande:
    Min tjockskalle är 54 cm och jag har M, sitter som en smäck! L kasade ner för mycket i ögonen och kändes som att den skulle ramla av...
    Kanon, tack!
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:26:59 följande:
    Det blev två par NS i baggy XL denim,rosa svettis,lila mössa,svart mössa och rosa mössa. Kameleontmössa och isolerande vattenflaska till Max,Vincentskor för 150kr,byxor,tunika,två sjalar till mig från Blingo,Meandi prickigt linne till mig,Molo dalmatinbody. Mycket mer blev det nog inte.. Fråga Stormis vad hon köpte-det lär hon inte komma ihåg
    Nice  
    Hur såg det ut med jeans i NS montern och hoodar? Ska man tro att det finns något kvar efter er rajd där
    Finns det någonstans där att ta ut pengar el kan man betala med kort. El ska jag ladda med muchos dineros redan innan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17