Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mammastök: Vilken fiiiin Loppa i bt
    Visst är jackan fin?!{#lang_emotions_sunny}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2010-04-06 19:31:29 följande:
    den va super och hon är SÅÅÅÅ stolt över den nu måste mamman bara få tummarna ur och sy en lila/svart randig mössa till Alfred och Stella gillar oxå sina skarpt *tack igen * (försökte ju skicka en bild till dig på alla 3 men det ville inte)
    Vilken tur att de gillade dem{#lang_emotions_sunny}
    Gekåsbudet ställer alltid upp, är ju ändå där titt som tätt-alldeles för tätt om man frågar maken Ska dit antingen imorgon eller på torsdag igen
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-04-06 20:13:01 följande:
    Gah! Då hinner du ju före mig! En novis får fråga proffset... Vad är sannolikheten att lurvisarna är slut på måndag??
    Tror nog att de finns-det var rätt nyligen de kom in
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-06 20:20:27 följande:
    du har inte en bild..? Förresten, vilken mössa ska vi ha till mörkblåa lurven tycker ni??
    Försökte ta en bild men den gröna färgen blir helknas oavsett kamera- eller ljusinställningar{#lang_emotions_undecided} Det är superfina On the peaklurvar-en stl 98 kostade 90kr
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-04-06 20:26:36 följande:
    Samtal från Zillstar.. service. Inte för att det jag ville ha fanns, men service att ringa...
    Antar det var därför hon la till ett Gött! i mailet som jag nyss fick eftersom allt mitt fanns
  • Smultronhjärta

Någon som känner sig synsk såhär en tisdagkväll?
    I så fall får du gärna berätta var jag har lagt två stycken bankdosor

• Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-06 20:44:11 följande:
    tack ändå Undra om nån lagt ut nån på T så att man kan se hur den ser ut åtminstone.. har kommit på att de flesta av Alexanders lurvar har luva..vill ha fler utan luva att ha under skaljackorna
    Vi har som sagt en grön som är superfin i färgen, finns även cerise,mörklila,grå,blå och säkert ngn mer som jag inte kommer på nu

Butte- ingen dosa i någon låda*jag har vänt upp och ner på varenda låda i huset*
    Busbellan-Japp ett JÄTTEbra ställe är det för jag hittar det inte- måste börja tänka a`la amningshjärna för det är den som styr när sådant här händer Sist Stoffes nya handskar var borta hade jag lagt de i frysen{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Så där..NU kan ni sluta titta i spåkulan! Dosorna är hittade

Under helgens barnfria tid som vi hade,avsedd för att måla om stora rummet, valde vi ju att göra annat(läs pimpla rosè som om ingen morgondag fanns, toppat med rajtantajtan) Mellan varven lånade jag makens morgonrock och har då tydligen lagt dosorna i fickan där

Och ja, rummet är målat-det gjorde vi på natten när barnen sov! Skitbra med endast 1 timmes torktid ju

• Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-04-07 10:23:21 följande:
    God dagens Ängeln är du här: Jag fick hem mitt paket från hon med den "höga" frakten igår och på paketet sitter ett urgammalt frimärke som det står 1.80 på. Hur såg ditt ut? Ganska fräckt tycker jag nog.
    Hej!

Jag fick också paket från henne frankerat med gamla frimärken,vilket iofs är helt korrekt enligt Posten.
    Sen mailade jag henne innan och bad henne lägga i frimärkena som blev över efter frankering vilket hon hade lyssnat på

Jag har dessutom ot shoppat nyss- skickade mannen till Pop för lite specialprisshopping
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-04-07 10:50:14 följande:
    Vad blev det på Po.p?? Tänk om man hade en sån man...
    Hamnklänning, cerise basrandklänning och en bondgårdströja
    Till och med maken tyckte att det var onödigt att jag skulle köra från Fbg när han kunde gå ner till affären-vilken tur att jag kan hur affären är uppbyggd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17