Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!

02.12 fick jag bekräftelsemail från Zillstar...hon är nog trött idag

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:05:15 följande:
    Åh va kul, fanns dina grejor, vilket ordernummer hade du? Åh vad shoppade du för något, nyfiken i en strut
    Jag hade ordernr 3082 och 3137..Men jag skrev meddelande i rutan till henne på båda mina ordrar,dels för att jag visst glömt betala min påskorder och dels för samfrakt.
    Beställde Småfolklurv,prästkrageklänning,Kik kid keps,kik kid solhatt och ministarleggings

Antar att du tog en Småfolkhood bland annat
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 07:13:07 följande:
    Åhhh trevligt. Jag har inte fått något än. Fanns allt?
    Japp,allt fanns
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:18:11 följande:
    Det blev ingen småfolk hood här jag la den i kundvagnen, och tog bort den, la ner en annan variant och tog bort den, la tillbaka den första igen osv osv. Men jag vill ha hoodarna med äpplen allover, fick tag i en ny fin grön tidigare i veckan och nu skulle jag vilja hitta en blå också. Här blev det bara en småfolkslurv, småfolktshirt, kikkkid solhatt, molnsängkläder, quiksilver munkjacka och molo t-shirt., OM nu dessa grejor fanns.
    Men det blev ju en massa annat fint..och 4 mössor på annat ställe
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-16 07:28:08 följande:
    Nu hoppas jag på blåa småfolklurven... (Eftersom småfolk har en så läskig färg som lila på den röda)
    Lila är ju fiiiiint
  • Smultronhjärta

Åhhh nu är det hög tid för mig att släpa mig ut på en timmes promenad..Så omotiverad till allt vad motion heter idag men man får ju lov att göra det ändå{#lang_emotions_cool}

• Smultronhjärta

Jag ska visst inte gå riktigt ännu,får sällskap av hela familjen{#lang_emotions_sunny}

Insåg idag att jag nog på allvar ska börja "synda" vad det gäller tröjor till Max..Pops tröjor sitter som en smäck,supersnyggt jämfört med Molos..Så det får nog bli Pop och Småfolk till min smalis och Molo och annat till min tjockis

• Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:44:35 följande:
    Ja, men jag har ingen bekräftelse fått, så det kanske inte blev så mycket ändå. Lurven beställde jag enbart för att den kändes så billig, betalade nyss drygt 600 spänn för en ny grön med grodor i 110/116, men det var en sån "must have" där jag hade kunnat lagt en rejäl slant om det varit nödvändigt. Med tre småfolklurvar redan känns denna som lite överkurs, men en lurv är en lurv -och de kan man inte få tillräckligt många av
    Åh den med grodor har vi också i den storleken och den funkar nästan redan nu på min 93 cm långa kille..Igår stod jag och höll 86/92 och insåg att jag kan inte sälja den så den får sparas till lillan.Finaste ever{#lang_emotions_heart}Sen har vi turkosa med dinosar också,vill minnas att du har den med?
  • Smultronhjärta

Mawe:Fina äppelhooden i bt{#lang_emotions_sunny}-vi har flera sådana men de blir knappt använda här och jag kan inte säga att de brukar ge tillbaka tillräckligt på T heller{#lang_emotions_undecided}

• Smultronhjärta

God kväll!

Morgonpromenad och en massa träning,sovit middagslur mitt på dagen för att sedan gå på Gekås till stängning och nu lite punsch i glaset- vilken toppendag{#lang_emotions_sunny}

Dock blev jag nyss alldeles ledsen i hjärtat efter att ha läst om lilla Lova i bloggen-livet är fan inte rättvist{#lang_emotions_cry}

• Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-04-16 21:27:04 följande:
    Men varför får jag ingen bekräftelse
    Jag tror hon håller på..Å andra sidan så prioriterar hon säkerligen de som det saknas något för utifall att folk betalar på en gång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17