• Pildi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-13 13:44:32 följande:
    Det kan nog bli lite stort kanske, tror det hade räckt med 80/86 faktiskt. Detta är 92/98 på Liam, inte t-shirten iof men dom är lika stora, här har den ju korvat upp sej lite så den är betydligt längre egentligen, Liam är 99 cm lång.
    Hej hej!

Har ni MOLO tjärnor på väggen? Så snyggt!
  • Pildi
    LJ2 skrev 2010-04-13 12:33:29 följande:
    kortärmade bodys, t-shirt o sånt..nu e det ok o lägga ut va? typ sommarkläder? köper folk det nu??
    Ja, det är klart att man gör det! Jag har redan handlat rätt mycket sommarkläder till barnen. Shoppar som en toka på Tradera!
  • Pildi

Ingen av er som har sålt MOLO regnkläder på Tradera? Jag får inte tag i säljaren..mailat men har inte fått svar.

• Pildi
    Milliz skrev 2010-04-15 10:46:13 följande:
    Hej i tråden!Jag har en liten ot fråga. Hur kan något kosta 16kr att skicka med posten? Jag har vunnit en klänning på T och jag vet att den kostar 12kr att skicka. Om det är en emballagekostnad så är ju 4kr väldigt mycket eller? Säljaren hade inte skrivit ut någon fraktkostnad i annonsen utan mailade den nu efteråt..
    nej, det ska kosta 12 kr, men säljaren vill ha 4 kr i extra..
  • Pildi
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 11:56:07 följande:
    kommer kräva att bli nedsövd...med tanke på hur ont jag har. Hoppas de går med på det...
    Grattis till bebisen! på salgen var den bara en liten böna i din mage..he he Vad tiden går fort.
  • Pildi
    MammaT skrev 2010-05-31 10:53:00 följande:
    tack jag älskar den vi fick många bilder men detta är favoriten och jag är så glad att jag valde den klänningen hade först tänkt ta prästkrage men ångrade mig precis innan vi åkte
    Då får man ha koll på rea i butiker. Antar att om den  nya kollektionen kommer så kommer många butik rea ut den gamla..Hoppas det::))
  • Pildi

Hej alla!

Någon tipsade mig på Facebook att ni kunde hjälpa mig med! Jag har hittat MOLO byxor på danska Trendsales som jag vill köpa men jag jag vet inte hur jag betalar...det går inte:(( Är det någon som vet?

• Pildi
    SkrattandeStormis skrev 2010-07-23 22:21:44 följande:
    Det var jag det .
    Nu är det ju lågsäsong i denna tråden, så får du inte svar av nån som fråga igen sen bara .
    he he misstänkte det att det måste ha varit ngn från tråden
  • Pildi
    Fedex skrev 2010-10-02 10:45:53 följande:
    Hej!

Jag har en fråga som jag undrar om nån av er kan hjälpa mig med?
    Jag har en Molo lurv fleece overall i stl 86 som bara är använd ca 5 ggr och tvättad 2 ggr, nu när jag tittar inuti den så ser den nött ut, det ser liksom ut som att fleecen skavts bort. Dessa "märken" är lite överallt i overallen, hade den varit sliten så skulle de sitta vid knäna och armbågarna? Min fråga är om detta är som det ska vara eller om jag har ett "måndagsexemplar"? Jag frågade en tjej som jobbar i en butik som säljer  Molo och hon sa att detta var vanligt, men är det verkligen det efter så kort användning? Tacksam för svar.

Hälsn M.
    Hej hej! Jag tittar in lite. Milliecent, tyvärr så har jag samma erfarenhet..Min son har två lurvoveraller  som blev slitna bara efter lite användning..lurven blev platt och gles. Det hjälpte inte att torktumla ..Tur att man köpte de på rea.
  • Pildi
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 13:41:58 följande:
    Vill bara förvarna att jag kommer att slänga ut lite på FB senare idag. Kolla mina bilder i BT, rånisar, tjejtröjorna i stl 116-122, leggings i stl 116-122, daisykoftan, linnen i stl 116-122, först till kvarn
    Hej!

Butte skrev att du eventuellt ville åka till salgen i morgon?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17