• Pildi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-11-12 16:40:36 följande:
    vaaar???
    Hur tog du dig till salgen från Köpenhamns station? Är det svårt att hitta?
  • Pildi
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 16:47:08 följande:
    Åker nog inte om det inte är en bil som kör ;) skall du ta tåget?
    Jag kan låna bil men har inget körkort:((( Jag vill så gärna åka så jag funderar på att ta tåget till Köpenhamn.
  • Pildi
    Pildi skrev 2010-11-12 16:50:03 följande:
    Jag kan låna bil men har inget körkort:((( Jag vill så gärna åka så jag funderar på att ta tåget till Köpenhamn.
    kostar inte så mycket mer med tåg...man kan gå från stationen
  • Pildi
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 16:50:38 följande:
    Man kan ta metron från Köpenhamns station ( huvudbanegården) till station Nordhavn, därifrån är det en promenad på ca 15min till Molosalgen. Eller kan man ta en taxi från huvudbanegården till salgen, det kostar ca 150 danska kronor. Tar man metron åker man på samma biljett som tåget över bron ;)
    Det låter som en bra plan men vågar inte åka själv...fegis jag är.
  • Pildi
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 16:52:52 följande:
    Jag har körkort men har inte kört på sådär en 8-9 år så jag kör inte gärna i Köpenhamn med lånad bil
    Ha ha nej det förstår jag. Butte vill inte heller köra och jag tror att jag måste avstå (utan körkort )
  • Pildi
    Zvartaliljan skrev 2010-11-12 17:21:26 följande:
    det löööser sig. Visste att jag skulle ha nytta av den gången jag fick köra runt mitt i natten o leta efter Felipe o sen få hem en dyngrak idiot som kräks ner hela golvet. Haha, jag nämnde salg imorgon o han sa tvärt NEJ, men så spelade jag fylle-kortet o vips var det väl ok att jag åkte o hade roligt med mina vänner lite till

så everlonn o jag kör o plockar upp dig, thea o butte i malmö, svågertorp??
    YES YES , det vill jag! Och ääälskar dig alltså !!! jag vill så gärna åka!

THEA! Hörrdu?
  • Pildi
    Buttelina skrev 2010-11-12 18:14:47 följande:
    VAAAAAAAAAAAAAAAAAA ??? har ni räknat med mig eller? heeelt yr här
    Hej Butte! Liljan kör! Jag ska med!
  • Pildi
    Zvartaliljan skrev 2010-11-12 18:21:47 följande:
    ja då, ni får plats allihopa! Plockar ur bilbarnstolar o sånt o är en kombi så lugnt med plats.
    Ja ok, blev lite orolig:)) Men då träffas vi utanför Jysk! Ska ta med några mackor och lite dricka samt varma kläder: Hoppas att det inte regnar i morgon!
  • Pildi
    Buttelina skrev 2010-11-12 18:55:54 följande:
    har du växlat?
    Om du inte har skickat den så ta med i morgon! Ja, jag har växlat eller min man gjorde det på väg hem...
    Har du växlat?
  • Pildi
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 19:04:33 följande:
    Du skall med Butte? Jag hinner inte växla så jag tar med kortet.
    Det kan man också göra. Annars har Forex på Centralen öppet till kl.21.
  • Pildi
    Buttelina skrev 2010-11-12 19:17:46 följande:
    gubben är inte hemma förrän runt 9 tiden så jag hinner inte dit ikväll :- har försökt allt. tom muta med lite sex för att få honom att växla till mig
    det brukar fungera:))
  • Pildi
    Buttelina skrev 2010-11-12 19:58:17 följande:
    JAAAAA vi kunde växla imorgon på toftanär. tack fina malou

JAG SKA TILL MOLOOOOOO
    Kul kul !!! Då ses vi i morgon , måste gå umgås med gubben , han ska vara med barnen i morgon och tvätt och städ, matlagning ...så måste vara lite snäll:))
    Vi ses utanför JYSK kl.07 , Lee har du det gamla mobil nr? Jag har det kvar sedan fjol .
  • Pildi
    Kristyr skrev 2010-11-12 20:26:23 följande:
    Åhh ja det skulle verkligen vara najs (även om jag tror jag föredrar småfolk mer )
    Jag tycker också mycket om Småfolk men MOLO är barnklädernas kung! Skrattande
  • Pildi
    ängeln83 skrev 2010-11-12 21:00:27 följande:
    Ååååh va skoj Är ju så nyfiken på er alla, den enda jag träffat från tråden är Tjolla lite snabbt
    Jag har träffat Butte två gånger, en gång Liljan ..
  • Pildi
    Kristyr skrev 2010-11-12 21:02:12 följande:
    ja molo jr pojk har så fula kragar/muddar vid halsen, inte alls snyggt.  Näe puffärmarna och rynket går bort här med

Men jag köper mest överdelar från molo med eller har iaf gjort fram till att jag blev med dotter även från småfolk bara tröjor...
    Hm jag ska köpa pojkkläder i morgon, str.92 -98 Jag gillar hajar , fiskar , bilar och så vill jag köpa lurv, Tjejkläderna är finare, håller med:)) Puffärmar gillar vi inte heller:)) Jag har två flickor också men de är stora.
  • Pildi

Hej tjejer!

Jag har lagt äntligen haft tid att lägga undan tröjorna från salgen och känner mig nöjd och glad! Nu har William kläder så det räcker till nästa salg ( och ännu längre). Om någon har en lurv jacka i str.92 (pojk) som vill bli av med köper jag gärna!

Ni får ha en bra dag!
    Grattis till den fina bebisen Lisa!

• Pildi

Hej tjejer!

Är det någon av er som ska till MOLO utsalg på söndag(nästa helg)? Söker någon som ev. kör från Malmö eller genom Malmö, eller tar tåget så jag slipper åka själv?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17