Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-09 10:35:43 följande:
    Nån som har koll på bra priser på Molo nånstans?? Är sugen på Eagle t-shirt och Cars... Annars får jag väl klicka hos LLM!
    tänkte precis skriva lika så shooooopa sugen {#lang_emotions_sealed}
  • na96gen

Vad är det för mässa ni talar om ? var är den och när ?
    såg att ni talade om Nova star mössor, jag letar efter en röd tunn nova star med stjärna, någon som sett det i storlek L ?

trevlig kväll

• na96gen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:14:56 följande:
    Baby o barnmässan i Gbg- började idag och håller på tom söndag.Jag har själv gått där hela dagen och förstört pengar
    Hzi:
    Guuud vad kul det hade varit {#lang_emotions_sealed} Så avis jag blir .. men tyvärr för lååång resa för oss {#lang_emotions_undecided} 
  • na96gen

Blev en liiiiten beställning från BusoRackartyg {#lang_emotions_sealed} busigt ... hihi

• na96gen
    hzl skrev 2010-04-15 10:31:57 följande:
    vad?!
    det blev en nova star mössa (cerise) en multistars t-shirt och en med bilar, den med svarta korta ärmar
    känns löjligt härligt i kroppen av att shoppa liiiite hihi
  • na96gen

Håller tummarna att det jag beställde på Zillstar finns {#lang_emotions_sealed}

• na96gen
    SmillaMilla skrev 2010-04-17 08:33:50 följande:
    God morgon!Jag blir galen på min stora son. Han biter på alla tröjor. Uppe vid halsen på dem. VAD skall man göra? De blir ju så himla fula.
    Min grabb gör lika .. både tröjor och jackor {#lang_emotions_yell} Han slutar ju när man säger åt honom men han fortsätter efter en stund igen .....
  • na96gen

Hej i tråden, , måste ju fråga vad är det för kappahl jeans ni talar om ? jag tycker oftast de sitter super på min smalfis {#lang_emotions_sealed}
    ha det gott

• na96gen
    lillronya skrev 2010-04-23 20:01:28 följande:
    I inlägg 3110 finns bild på de.
    underbara {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17