Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80    {#lang_emotions_flower}   Grattis till bebisen    {#lang_emotions_flower}

• na96gen

minns att jag tidigare läst tips om vad man skall ge när man kräks, vad man skulle ge För det var ej cola eller hur ? någon som minns ?
    *håller tummarna*

• na96gen
    Eddiebaby skrev 2010-04-28 19:39:04 följande:
    Håller med om att det duggade tätt med erbjudanden för någon vecka sedan eller så men nu är det ju heldött!!! Hjälp mig nu, har fått hem både babybyxor och klänning i girly regnbågen men känner att jag nog inte vill behålla båda.....vilket har jag mest nytta av??!! :)
    jag skulle spara klänningen {#lang_emotions_sealed} 
    Lättare att använda tycker jag
  • na96gen
    liljan o loppan  Här har varit en helvetesnatt då både jag och Mateo plötsligt fått värsta genomförkylningen. Så varken han eller jag kunde sova liggande utan vi satt o "sov" i soffan. Vaknar med världens skallebang, ont i öron, nacke, hals o.s.v och 38,7 graders feber (Mateo 38,3).

Sitter här hemma med precis lika, till mig sa de att det är en ny influensa som går. Bara dricka och ta alvedon och vila.. men som du precis sa svårt när man har ont överallt. Jag har sovit på 3 ställen i natt för jag sov inte så bra någonstans. Helt slut nu. Dottern är oxå sjuk men lillebror verkar ha klarat sig
    Krya på dig
  • na96gen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 09:06:32 följande:
    Åh men fy, det sa dom inte till mig. Jag trodde ju influensasäsongen var över
    det trodde jag oxå ...
  • na96gen
    ängeln83 skrev 2010-04-29 10:43:14 följande:
    Jag håller med, jag gillar ljus botten bäst, tycker dom mörka blir för tvättluddiga. O nu har jag blivit lite av en fläck expert så dom flesta fläckarna går bort.
    ooo delge {#lang_emotions_flower} jag kör med yes på de plaggen och lyckas oftast men vill helst lyckas jämt. Så hur gör du ?
  • na96gen
    ängeln83 skrev 2010-04-29 11:02:28 följande:
    Beror lite på vad det är för fläckar men jag kör med yes, galltvål, vanish eller den orange tabort sprayen.
    aha .. kul
  • na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 09:14:34 följande:
    rea vilken rea=P,,... ns får ju inte reas =P.. pling i inboxen
    plinga mig me {#lang_emotions_sealed}
  • na96gen
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 09:26:39 följande:
    tips kolla i lillronyans gäsbok... kanske finns ngt tips där=P
    tack å tack .. {#lang_emotions_sealed}
  • na96gen

buttelina; ooo vilka fina barn
    tröjan med multistars (tror jag den heter) har den huva Eller finns det flera olika modeller ?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17