• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ronya, var det inte du som letade efter space i liten stlk. Har du hittat än? På barnmässan hade dom en tröja i 56 samt 3 bodysar i 62. dom kostade 100 spänn! Ring dina kompisar som är där o be dom köpa om det ffde är aktuellt?! Ville bara tipsa.. ha d fint

• hzl
    lillronya skrev 2010-04-09 15:05:10 följande:
    Jo det var det.Tack!
    Så om ingen som är där redan tänkt på det så kan du ju fråga dom om nån har lust o köpa den till dig.. Supersöta var dom. Dom hade mycket fint från babyshop på mässan. Helts kaos vid novastar
  • hzl

jag har inte haft ns jeans tidigare. så nu när vi kommit hem o testat hennes första stlk 80 (köpte även 86 o 92) Så e jag totalt såld och glad att jag köpta så många! Sen fyndade vi på blingo( 2byxor o en tunika), en superfin meandi body- rosa med vita moln o bruna muddar, en molo tröja samt en nuttysuit men den ska min kompis få.
    Fick för ett tag sedan holly´s klöver i klöver dress. Den e det sötast jag har sett!
    Finns i klänning o byxor också. den var en kamp o hitta i 86! Byxorna som jag först tänkte var totalt kört att få tag på! Köpte solhatten också men det blir nog lite 2 mutch att ha ihop. eller?
    Nu är det bara en fin solskyddsdräkt som saknas! Nån som har något tips?

• hzl
    AochJsMamma skrev 2010-04-09 15:35:21 följande:
    fick oxå mitt Eleraff paket med linnena igår, och jag tyckte liksom du att kaninlinnet ser litet ut! Blev faktiskt lite förvånad, hoppas verkligen att det passar..Alex har 86 annars o linnet i 92/98 såg som sagt litet ut... Hörde att det var kaos,... skulle ju oxå med, men hela familjen här har haft/fått vinterkräksjukan.. blääk
    Skit! Ja där sparade ni pengar iaf! Krya på er
  • hzl
    AochJsMamma skrev 2010-04-09 15:49:26 följande:
    hehe jo, det gjord ejag ju..men snälla Olivers mamma shoppade åt mig så lite blev det iallafall
    haha jaha! Jag var med henne där. eller ja.. vi träffades innan o efter typ. var så rörigt därinne o typ adrenalin den första tiden vid nova. Hahhah
  • hzl
    Älskade Moa skrev 2010-04-09 15:53:23 följande:
    Nån som vet vad Nova star mössorna kostar på Mässan?
    Senaste kostade 120, vissa 80 några 50 tror jag
  • hzl

h80, jag hade lätt önskat en mini a ture anorak. Sen har jag sett ursöta jackor med rosor på, tror dom är från lindex men är inte 100

• hzl
    Kristyr skrev 2010-04-09 19:47:18 följande:
    ett par strumpor med
    nu blir JAG avis!
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-09 19:57:30 följande:
    Strumpor är viktigt! JAg fick hem lite strumpor från eleraff idag. 5 par IdaT och ett par katvig.
    Najs! Jo jag försökte vara lite rolig.. men efter den här dagen borde jag inte ens tänka tanken. E helt slut. men ni här är väl vana vid dagar som denna och mycket värre, med tanke på alla salg ni vart på! Där måste det ju nästan vara ännu värre tänker jag. Får se hur många öl jag behöver efter molosagen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17