• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hur är mat anoraken i stlk. Dumt att köpa 80 väl om ungen är det nu.. såå stora kan dom väl inte vara. LR?

• hzl
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 21:00:00 följande:
    ja de har uppdaterat. Mina saker finns ju inte alls med i shoppen längre. Men jag väntar nog med betalningen till i morgon.
    men va bra! Hur fick ni reda på detta då?
    jag bestälde molo jeans, hollys multiklöver samt en hollys m krås
    bestälde 86, är dom lika katvig t storlekarna?
    Vad köpte du smilla, var du en av dom första?
  • hzl

zillstar har ganska bra priser om man jämför (Altså utöver idag).. iaf på mycket jag har kikat på. Som korall klöver; byxdress ca 350 på andra ställen, där 299. solhatten 129, babyshop199

• hzl

Men ingen som vill svara på vad rabattkoden kom ifrån?

Sparar ni kläder eller säljer ni allt vidare? Jag har lite svårt att skiljas från mina(?!) utvuxna

• hzl
    lillronya skrev 2010-04-15 21:02:06 följande:
    A har 98 i sin och är 92.5 lång, eller nåt sånt.
    tack! Jag hoppar nog 80 då, får bli en 86 eller 92. Hojta om du ser någon till bra pris
  • hzl

jag har inte fått nått mail alls från zillstar

• hzl
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:18:11 följande:
    Det blev ingen småfolk hood här jag la den i kundvagnen, och tog bort den, la ner en annan variant och tog bort den, la tillbaka den första igen osv osv. Men jag vill ha hoodarna med äpplen allover, fick tag i en ny fin grön tidigare i veckan och nu skulle jag vilja hitta en blå också.Här blev det bara en småfolkslurv, småfolktshirt, kikkkid solhatt, molnsängkläder, quiksilver munkjacka och molo t-shirt., OM nu dessa grejor fanns.
    jag har dem blå! så fin..
  • hzl

Du skrev att du letade efetr en blå, (småfolk m apple allover, hood) o hade hittat den gröna. Jag har den blå

• hzl

Det dumma mad dom är att det inte är dragkedja.. men det är ju samtidigt det snygga

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17