Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu hoppar jag in med en liten fråga. Någon som ver var jag kan hitta dessa i storlek 92-98

http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=32315

Sen en liten fråga till. Hur är småfolk i storlekarna. KÖper 86 till min tjej (i vanliga butiker)  och där finns det växmån blir 86-92 för stort då? Finns inte t-shirtarna i storlek 74-80? Har kikat runt lite men inte hittat.

• etindris

h80: vad kul att det äntligen funkade vad köpte du för något.

Jag köpte bara molo. Till Tindra 22 månader blev det kaninklänning, kanin sommarsuit, röd/vitrandig klänning, prästkragebody
    Till Emil 3 år: Molo robott tröja

Helle: underbart att höra. Måste kännas fantastiskt

• etindris

Någon som vet hur småfolks baby klänning är i storleken. Min dotter är ca 82 cm lång. Kan man klämma in henne i en storlek 80? Hon har strl 74-80 i Molos babyklänningar och de slutar precis ovanför knät

Jag har också packat Tradera paket hela kvällen igår och så la jag ut nytt igår och jag tycker faktiskt att det går bra och som sagt bättre att få in lite så man kan köpa nytt{#lang_emotions_sunny}

• etindris

Nu är jag jättedum men var LLM skriver man i så att man får rabatt?

• etindris

Åh vad synd att de är små i storleken: Tycker annars de de brukar va rymliga. Jag chansade på en i strl 80 och hoppas det passar som tunika. Det är ingen ide att köpa t.-shirt till henne för det vill hon inte ha, bussungen{#lang_emotions_sunny}

• etindris

Vad massa fint alla shoppat på salgen.

Någon som vet var jag kan hitta katvigs rosa randiga leggings? Hittar ingen stans, strl 86 letar jag. Är den nya raspberry/pink randen lik den gamla?

• etindris

Jag beställde från Fridolina för ca 1 -2 veckor sedan och jag kommer inte ihåg riktigt hur lång leveranstiden var men ca 1 vecka. Kom ihåg att jag trodde de "glömt bort" beställningen så jag tror den kommer imorgon/måndag. Ingen ide att oroa sig tycker jag

• etindris

Hur är Molo:s vinteroverall i storlek? Har hittat en fin i strl 86 men min tjej är ca 84 lång nu. Kan den passa? Ibland är overaller så stora i storlek

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17