Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina: tack för svaret känns som att det blir lite litet. Men ibland vill man bara att det skall passa så jag var tvungen att fråga

• etindris

hzl: Då kanske 86 kan passa min tjej i vinter. Jag tänkte lite såhär. Min son och dotter är ganska lika i storlek om man tänker åldersvis. Han var 2 1/2 år i augusti förra året och hade i år 92 i pop:s babyoverall. Min dotter är 2 år i Augisti kanske att 86 kan passa henne om de är lite tilltagna i storleken. Kankse bara vilja. Vilken färg köpte du på overall?

• etindris

Jag får en ljusrosa av en väninna för 300 kr. Den är använd men bara "till fint". Inte på dagis uttan bara lite då och då,. Ser ny ut. Ska jag köpa den?

Regnbågsoverall VAD FINT. Vill ha till sonen

• etindris

Både hallonröda och lila gillar jag. Önskefärg till lilltjejen

• etindris

Tycker du. Då litar jag på dig och kniper den

• etindris

Smileycat: nej inte lurv utan overall

• etindris

700 kr oj det Låter bra. Jag har messat min kompis nu.
    Hoppas att den passar för den är fin. Inte lika fin som lila men fin ändå och inte minst prisvärd. Konstigt med de röda tycker de är fina och smälter in bra. Neonrosa vet jag inte om jag skulle klara, är lite feg ibland{#lang_emotions_smile}

Jag är avis vill också åka på salg{#lang_emotions_frown}  Jaja "fyndade" en aqua flower klänning på T idag för dryga 1000-lappen. Hoppas nu bara den är i nyskick

• etindris

Hzl: Nej det är inte hon. Men den overallen verkar också som ett kap. Min kompis har inte riktigt koll på barnkläder. Köper det hon tycker är snyggt och bra och säljer vanligtvis ingenting.
    Verkar inte som rätt tid att sälaj overall nu

• etindris

Någon som vet var jag kan hitta Katvig rosarand?

• etindris

Japp drygt 100 kr men inet ny utan använd ett fåtal gånger. Hoppas nu den ser ny ut, klarar inte begagnade kläder.
    Tror folk är mitt uppe i salgen och glömmer att bjuda på en fin klänning en torsdag eftermiddag.

Om jag varit på salg hade jag köpt ett gäng klänningar till min lilltoka på snart 2 år som vägrar byxor{#lang_emotions_smile} och inte minst en tröja med dinosarier till sonen. Den hade "slagits" för att få tag på.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17