Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men så mycket fint ni shoppat och suktas med i Bt, man vill ju verkligen åka på salg nu

Butte: Supersöta troll

• ChokladMoshin
    Smileycat skrev 2010-05-28 17:36:31 följande:
    Samma här Ronya stör mig på att jag inte har ngn som matchar storasysysters turkosa jacka men har inte köpt ny mössa då jag vill se de live först, men har typ bara rosa mössor till henne..Till den lila lurven med gröna kantband, är katvigs lila/gröna rand fint till? för i så fall har vi matchning redan hemma
    Den gröna i mössan och på lurven är inte exakt samma färg och vissa tycker de skär sig ihop, men jag tycker de är jättefina ihop. Båda mina tjejer har dom som matchning
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-05-28 17:58:46 följande:
    haha, ja där fick hon två olika svar Bäst att kolla själv alltså om man tcker dte passar eller inte
    Hihi, såg att du svarat precis innan mig
  • ChokladMoshin
    Smileycat skrev 2010-05-28 19:11:39 följande:
    hahaa, tänk så olika det kan vara Men tack för svar tjejer återstår ju att se sen då.. *s*snacka om att vata olycksdrabbad nu då.. igår snubblade jag över en bobbycar, så min lilltå är lila, gul och stooor.. Minst dubbelt så stor! Skulle inte förvåna mig om jag brutit den, bröt tån bredvid den när jag var liten. det upptäckte dom efter något år, då den började växa fel!Och nu har Liam ramlat från stolen suck..han klättrar jämt! Jag var bara till spisen och skulle vända pannkakan så satte han sig på ryggstödet lixom, på en ruffknuff-stol, liknande "tripp-trappen", och sen föll han handlöst baklänges!! så nu får jag ha koll.. Hoppas såå att jag slipper åka in då sambon är iväg o ölar..  men verkar någorlunda ok iaf.. han kurade lixom ihop sig, så ryggen verkar ha tagit smällen.. åhh, vad det gör ont i hjärtat o se sånt och inte hinna fram!
    Isch vad obehagligt, hoppas han inte får allt för ont och att du slipper åka in.
  • ChokladMoshin
    Smileycat skrev 2010-05-28 19:51:20 följande:
    Usch ja.. Men han vaknade nyss så jag ahr sluppit väcka honom iaf och kollat till honom såg att du skrev i en mat-tråd nyss, där hör jag oxå hemma
    Skönt du slapp väcka honom.
    Aha, har jag inte ens reflekterat över.
    Vet att nån mer här inifrån håller till där
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 21:23:05 följande:
    Måste ju fråga...Är det någon av er som anser det vara värt besväret att köpa på salgen för att sälja på Tradera?Jag själv tycker ju inte det med tanke på hur måååånga svenskor som numera tar sig dit,Tradera går skitdåligt allt som oftast och jag orkar inte men det står ju för mig
    Nu har ju inte jag varit på salg än, men jag skulle absolut inte åka dit enbart för att köpa och sälja på T.
    Men sen om man får med sig nån dublett hem eller ngt köp man ångrat (om nu det går ) ja då åker det ju på T.
    Annars håller jag med dig.
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2010-05-29 13:10:00 följande:
    Exakt hur galen är jag om jag åker till danmark imorgon...igen?
    Inte det minsta
  • ChokladMoshin
    Everlonn skrev 2010-05-29 13:28:26 följande:
    Känner mig ledsen Frågade runt lite om barnvakt..ingen kunde och så frågar jag mamma..hon kan men vill inte..syrrans unge ska hon passa en hel vecka medans syrran åker till USA men min går då inte att passa för hon är så trött, så mycket att göra osv och hon låg ju redan efter för att hon passade Bus halva torsdagen (tack för samvetsknock outen där) Syrrans unge passade hon HELA sommaren föraa året, alltså varje dag!!!! Men när jag frågar får jag allt som oftast nej...känner mig faktiskt riktigt ledsen denna gången Det är liksom inte ens det att jag inte kommer iväg på salg igen utan mer att ja...känner mig undanskuffad och att det är stoooor skillnad på kusinerna
    Nämen fy vad trist, förstår att du blir ledsen och besviken.
    Skickar en stor kram.
  • ChokladMoshin
    etindris skrev 2010-05-29 22:58:59 följande:
    Oj, låter som bra priser. Hoppas de kommer till stockhom nu snart. Hade du barnen med dig? Min man åker bort i en vecka så jag måste ta mmed båda byusarna. Men det kan det vara värt
    Jag hade 2 barn med mig på OTT förra året i Sthlm, den ena var 1 år och den andra 3½ och det var verkligen ingen hit.
    Det var trångt, mycket folk och buffel och skuffel. Skulle inte göra om det med barnen. Men får inte heller ta med sig vagn eller så in.
  • ChokladMoshin
    SmillaMilla skrev 2010-05-29 23:50:22 följande:
    Då åker jag INTE dit med mina två! Tack för infon!
    etindris skrev 2010-05-30 08:30:31 följande:
    h80: roligt vilka köpte du?Chokladmoshin: Tack för infon då hoppar jag över. Enda hoppet var att ha dem i vagnen så att jag vet var det är. har en 3-åring och 2-åring siom gärna rusat åt varsitt håll.
    Näe, det var inte så kul. Fick ju ha minsta på armen och sen hålla stroa tjejen i handen och trängas oxh försöka titta på kläder samtidigt, näe ingen hit som sagt.
    Är man däremot två så kan man ju turas om och hålla koll på barnen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17