men vad e det man läser???
så kul!!!!!
vad tänker man eg?? o va sa mannen???
Tackar!
Barnmorskan sa att hon hade nog aldrig sett ngn så chockad förut.
Jag känner henne ganska väl, har haft henne mina 2 senaste graviditeter så jag trodde hon skojade.....tills hon vred UL skärmen.
Jag tänkte: HUR gick detta till???
Maken sa: Jaha, tji fick jag som bara ville ha 2 barn,,,,,
ja, kan förstå om man blir liite chockad om man ska in med spiral lixom
men va mysigt =))
o om du inte vet HUR barn blir till kan jag tala om det för dig
mini molosar.. åh va spännande =))
HAHAHA!! Ok, jag vet HUR, men inte HUR?
Trodde ju piller skulle vara någorlunda säkert......
Mycket minikläder blir det. Upptäckte ju inte danskt förrän min lilla tjej var 1 år, så nu blir det mååånga suits
jag känner en som hade spiral som blev gravid ändå =)
o en som käkade piller, o skulle in o sterilisera sig.. o när hon vaknade o trodde allt va klart, så sa de bara att hon vba i 5:e mån o de inte kunde göra nåt =)
idag har hon fått barn efter han igen =)
jag upptäckte det när lillan hade 68-74 lite.. "på riktigt" ca stl 80 typ..
så med missat mini molosar.. så avis på de som kan ha det =)
MEN kan köpa till systersone iaf
åhh va KUL =)
GRATTIS igen
ChokladMoshin - Grattis Vilken chock...min syster gjorde likadant, skulle in o sätta in p-stav, jag var med henne o shoppade innan o när hon kom ut från bm sa hon bara "du, vi får nog gå o lämna tillbaka de där jeansen jag nyss köpte" Det tog ett tag innan jag fattade vad hon menade med att de snart skulle bli för små
Själv blev jag ju gravid trots p-piller. Det räcker ju med lite diarré när du tar tabletten så är det kört. och med min mage så kommer jag aldrig lita på p-piller mer...
Nu har jag bakat chokladmuffins och fyllt en tårta till syrrans kalas på onsdag. mandelmarängbotten, rabarberkompott, jordgubbsmousse, vit-chokladmousse och lime-och flädermarinerade färska jordgubbar, mumma
Tackar!
Kan tänka mig hon blev chockad.
Man är ju liksom inställd på att det INTE ska bli barn när man skyddar sig.
Spec. vi som hade så problem med våran första som tog typ 5 år.....