Inlägg från: Aprikos |Visa alla inlägg
  • Aprikos

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Är det någon som vet när katvigs nya kollektion kommer? Har sett en så fin randig cardigan till min son. Känner att jag bara måste ha den. IDAG, haha.

• Aprikos

Men... vart är popcornen? MÅSTE ju ha dom. Annars dör jag. Typ.

• Aprikos

Jag funderar lite på att köpa den där baseballjackan Harald till min lille kille nu på rean.
    Men... jag har fått för mig att den inte sitter så snyggt på? Är det någon annan som har den och vad tycker ni om den isåfall? 

• Aprikos
    Busbellan skrev 2011-01-13 23:18:36 följande:
    Jag testade med
    bara att hoppas på det bästa nu då! Vilken storlek tog du? För när jag skulle gå in och kolla om jag inte hade sett fel på priset (haha) efter att jag betalat, var alla i min storlek slut. jag hoppas jag kenp den sista 92:an, eller iallafall att jag fick en :)
  • Aprikos
    Busbellan skrev 2011-01-13 23:24:40 följande:
    Hoppas jag med!
    har ju redan köpt linnet, men kan väl ta en tröja också om man får den till det priset
     haha! "Nja, jag behöööööver den ju inte, men det var billigt så ok".

Jag känner mig helt hög nu. Av nån sorts konstigt adrenalinrus. Min man tror att jag är galen. jag börjar hålla med honom faktiskt.
  • Aprikos
    Saraia skrev 2011-01-13 23:26:46 följande:
    e det finare IRL printet? tröjan ser ju rätt dassig ut i färgerna på den bilden på babyshop. tänkte ev köpa t systersonen
    Jag såg en i bildtråden som såg jättefin ut. Kolla där!
  • Aprikos
    Busbellan skrev 2011-01-14 11:41:20 följande:
    YES!!
    Min order från babushop är packad och skickad, den gick igenom. Känns bra
    Min med! Känns himla bra.
  • Aprikos
    Busbellan skrev 2011-01-14 11:54:12 följande:
    En safaritröja för 199 kr
    Aprikos skrev 2011-01-14 11:49:02 följande:
    Min med! Känns himla bra.
    Måste ju tacka så hemskt mycket för tipset!
    Äsch, såklart man delar med sig när man hittar något sådant bra!

Jga känner mig egentligen också lite dum, men vad vet jag, dom kanske MENADE att sälja så billigt.
  • Aprikos
    Mamma till Simon skrev 2011-01-15 15:45:16 följande:
    Molly går ju inte med sin än så hur bra den är till det vet jag inte, hon övar bara på att stå med den än sålänge, går att spärra hjulen så att den står still. Vi köpte den på BR kostade nog 449kr tror jag. Till M är den bra men hur nödvändig den är till ett normalstört barn vet jag inte, tror inte jag hade köpt den då.
    OT, men min dotter har också DS, och vi fick låna en gåvagn på hab som var superstabil. kanske kan vara värt att kolla upp?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17