Vi som shoppar danska barnkläder del 17
deras mössor ns beanie star hur är de i stl om man tar en M vilken ålder tror ni det passar ?
Nu har jag fått min safaritröja från Babyshop, och ÅÅÅÅ vad den är fin! Men... väldigt smal. Storlek 92 sitter snortajt, det gör inte dom andra 92:orna från Molo som vi har här hemma. Och eftersom den är slut på Babyshop kan jag ju inte byta storlek heller. Då är det tur att man har en liten också som kan växa i den såsmåningom :)
Är det bara min tröja som är så smal, eller har ni andra också upplevt den som liten?
Är det någon här som har erfarenhet av Katvigs solhattar? Hur är dom i storleken? Min grabb har stl 48 i pop-mössor, skulle det kunna funka med en solhatt från katvig i storlek 50? Jag har tyvärr ingen butik här där jag kan prova, och det är ju så omständigt att behöva hålla på och skicka fram och tillbaka... Så, vad tror ni?
Hummeloverallerna, vad brukar dom ligga på? kan inte bestämma mig för om sonen ska ha en Hummeloverall eller en Isbjörn... Jag ligger nästan vaken på nätterna och funderar över detta dilemma, haha! I-landsproblem (särskilt som det är augusti) eller vad?
Ännu en storleksfråga... Min grabb är ca 93cm lång, vilket storlek ska jag ta då, 98 eller 104? Så himla svårt att veta hur mycket dom växer...
Jag funderar på en Mini Rodini overall åt min son, någon som vet hur den är i storlek? Jag vet nju att deras tröjor bla är ganska små... Tvekar mellan 80-86 och 92-98 åt en kille som har 86.
Någon som vet?
sök på House of kids via sökfunktionen så komemr det upp!