Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Tack för svaret. Kan inte bestämma mig för om jag gillar färgen dock! Får fundera på det en stund. :)

• AnnaFreja
    ängeln83 skrev 2010-05-26 21:23:07 följande:
    Som dom andra skrivit, gå upp en storlek eftersom den är rätt kort nacke-gren. Har den till Meja, och färgen är myyyycket finare irl, helt underbart fin
    Tack för era svar. Då kanske jag slår till på den lila.
  • AnnaFreja
    ängeln83 skrev 2010-05-26 21:31:21 följande:
    Det tycker jag absolut Hittade en bild på dottern i sin där färgen ser mer ut som den gör på riktigt
    Vad fin den var. Nu är den beställd till dottern. Blev en matchande mössa också. Det kanske blir lite mycket, men men. Det var ju fint med en vit mössa som du hade på din dotter.
  • AnnaFreja

hejsan har en fråga angående fb. Vad är det som gäller angående märkeskläder respektive "vanliga! kläder. Får man sälja även saker från lindex? Har sett lite olika ligga ute där.

• AnnaFreja

Har en liten fråga. Köpe en klänning med dalmatiner i storlek 68. När jag kom hem jämförde jag med en villervallaklänning jag köpte i 80 och de var lika stora. Är det något fel på mitt ex? eller ska de vara så stora?

• AnnaFreja
    Busbellan skrev 2010-06-22 12:32:24 följande:
    De är jättestora i storleken så det stämmer säkert
    Tack för hjälpen. Hm, då tror jag att jag lämnar tillbaka den. Det känns kanske inte så praktiskt med en kortärmad klänning mitt i vintern.
  • AnnaFreja
    anette 81 skrev 2010-09-20 12:57:50 följande:
    92 eller 98 i nova star jeansen till en tjej som är ca 91cm?
    Min kille på 103 cm har 98 så det blir tokstort.
  • AnnaFreja

hej! det har ni säkert skrivit förut, (har letat tillbaka lite) men vad kostade kläderna på salgen?

• AnnaFreja

Vart kan man köpa en såndär fint som jag såg i bildtråden. "Stickad" på ena sidan och svarta stjärnor på andra?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17