Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej på er tjejer! Hur har ni det här?

Måste fråga! Flera av vårens kläder (molo såklart) har färgat av sig i tvätten på varandra, printen alltså. Nu ser både flowerfield klänningen och bodysuiten mörkrosa ut istället för vit/beige i basen. Som att muddarna färgar av sig? Samma prästkrageklänningen har blivit lite rosa på de vita blommorna? Har en bekant som har samma problem med kycklingarna, som at de rosa muddarna färgar sig på den vita basen. Samma med hennes fjärilsklänning, hela svartvita "staden" är liksom rosa.. Har ni haft detta problem? Jag tvättar ju precis likadant som alltid och har aldrig varit med om detta med andra kollektionerna, bara med vårens kläder.. Jäkligt trist är det iallafall för kläderna blir ju riktigt fula! Är vi helt ensamma om detta? {#lang_emotions_dreamer}

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-04-06 20:56:05 följande:
    Jag har fjärilarna och prästkragarna men har inte haft det problemet.
    Hmm okej, ja jag tycker det är himla märkligt faktiskt. Hoppas inget mer blir så! Har inte tvättat eller använt fjärilarna ännu..
    Busbellan skrev 2010-04-06 20:57:19 följande:
    Nu kanske det inte det är detta du menar, men flowerfield är väl lite flammig i botten från början
    Joo den är ju det, men den är liksom mörkrosa hela basfärgen, som en "hinna" över allt. Blommorna och allt ser också konstiga ut, jätte trist!
  • solouniko

Jag vill oooockså shoppa massa NS juu!

Jäkla skit, just när Milla blivit frisk och slutat med penicilinkuren och äntligen fått tillbaks aptiten så får hon magsjuka Såå jävla typiskt, nu lär ju aptiten försvinna igen, bläää vad less jag är på alla sjukor hit och dit nu!

• solouniko

Hejhej! Här är det fortfarande sjukstuga, blää och sambon jobbar såklart helg. Typiskt! Nåja, nu sover Milla och jag ska bänka mig framför Jakten på Julia, ser ni det? Jag röstar såklart på barndomskompisen Emmie, blir spännande!

• solouniko
    maugu skrev 2010-04-11 14:28:58 följande:
    Hej!Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..
    Du får gärna tänka mig på mig (eller Milla rättare sagt) om L växer ur sländlinnet och knickersen till {#lang_emotions_dreamer} ÅH vad jag vill ha dem!
  • solouniko
    maugu skrev 2010-04-11 18:04:06 följande:
    Ville du oxå?Ja, Livia kommer bli superfin i dem i sommar..och om jag säger så här; vi har ju fler kläder att byta med så de lär inte bli utslitna Inboxar
    Men du hann före Ja, det är verkligen kanon fint och jag har fått värsta ha-begäret efter det. Linnen i 92 är ju iofs lite stora på Milla, men det ser inte heeelt tokigt ut Nä jag tror inte kläderna hinner bli så värst slitna
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-04-14 18:34:14 följande:
    Aj då hade ju för mig det.....ja ja då kommer systersonen drunkna i den i 6-12 mån. Men tack!
    Milla kan ha 6-12 månader utan problem, lite stor nästan och hon har väl ca 44 cm runt huvudet och är ett år
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-04-14 20:18:15 följande:
    74.Dock finns det knappt några kvar...
    Åh vad synd, har kommit på att Milla behöver en sån nu när hon är ute och plaskar. Kollade på T men där fanns bara stoora storlekar {#lang_emotions_undecided} Så går det när man är seeg i hövvet
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-04-14 20:38:41 följande:
    Vad bra Jag kan spana iaf på fredag- kanske har någon lämnat tillbaka en 80:a som jag tror att du behöver
    Åh jättegärna Hur är de i storlek? 80 vore perfa men 86 tackar vi inte heller nej till Gulle dig
    Buttelina skrev 2010-04-14 20:39:01 följande:
    ni som har småttingar MÅSTE ha hummels cerise solskyddsdräkt/baddräkt med gul logga gahhhh vad SNYGG
    Biiiild??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17