Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Godmorgon! Åhh vad jag är hoppingsugen nu {#lang_emotions_dreamer} Har inte varit så sugen på barnkläder tidigare, har bara varit hus och inredning i skallen Snart får vi flytta in! Men nu vill jag ha solhattar och badkläder till barnet, har efterlyst lite Kik Kid hattar på FB så in och gräv i garderoberna med er!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-04-15 20:49:15 följande:
    Attans vad ni shoppar ikväll! Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.
    Kände lite samma faktiskt Letade och letade! Men en molo body fick det bli iaf, NÅTT var jag ju tvungen att köpa Blev turkosa prickbodyn, hade fiskbodyn funnits i 80 hade den också åkt med men inte det.. Men det duger så bra ändå
  • solouniko

Godmorgon på er! Här har vi vaknat redan klockan 06, jag som är van vid en morgontrött tjej gillar det INTE Men, det är väl bara att vänja sig antar jag.. Åh igår vann jag äntligen en underbar cups klänning till Milla, har velat ha en sån hur länge som helst så jag är glaaaad

• solouniko
    Ocikatten skrev 2010-04-19 06:44:06 följande:
    Godmorgon förresten!Jag fick mitt zillstar-mail 22.53 och såklart fanns inte allt...
    Åh vad tråkigt! Vad var det som du inte fick? Fick också mail igårkväll och min enda lilla body fanns, så ett fynd blev det iallafall!
  • solouniko
    AochJsMamma skrev 2010-04-19 07:31:52 följande:
    Godmorgon!!Jag har inte fått mail från Zillstar, antar att hon är mega stressad stackaren.. har ju bara beställt ett moln bäddset, men vill SÅ gärna ha det. Mailade nu iaf, så man vet innan man sätter in pengar...solouniko: Grattis till vinsten, så kul när man äntligen får tag på nåt man suktat efter länge..som med mig o finaste lammen som jag fortfarande inte fått tag på i stl 92...Idag ska jag till en kompis o hälsa på o snosa på hennes lilla nyfödda dotter, ska bli myyyys!!  Kul för nyblivna storasyster att få lite lektid med Alex oxå. Det behöver de nog båda.
    Tack Ja tänkt vad töntigt glad man kan bli över ett kläderplagg Hoppas du får tag på lammen Har du kollat i skräpposten? Där låg mitt mail från Zillstar iallafall.. MYS med nyförding
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2010-04-19 21:31:40 följande:
    oj, Maia vägde 7kg när hon var 1 år! Men då var hon ju sjukligt smal så inget bra exempel...Tror dock Mateo kommer bli lika smal, han har fortfarande strl.50 i en del kläder liksom O Molos 56or börjar nu bli för korta i armarna, långt innan han vuxit i dom på bredden
    Milla har aldrig växt i ett molo plagg på bredden, hon hinner växa ur dem på längden långt innan dess Oj 7 kg var verkligen inte mkt, tror Milla vägde 8,9 när hon var 1år men nu har hon ju varit sjuk så igår när jag vägde henne var hon nere på 8,2. Men nu är hon frisk och äter iallafall så det går frammåt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17