Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

God morgon!

Hemma och VAB:ar idag igen. Noel har fått konstaterat lunginflammation efter helgens höga feber DEt blir varannan dag VAB nu tills antibiotika-kuren är över.

Känns som om man skulle behöva pigga upp sig med något

Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-04-13 09:21:46 följande:
    usch stackars noel
    Ja, det är inte så kul. Skönt ändå att få en diagnos så att man kan åtgärda det. Helgen var lagom kul med 40,8 graders feber

Hur är det med dig då? GÅr pluggandet bra?
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-04-13 09:22:16 följande:
    usch stackars! och jag har sjukstuga för mig.. inte många timmars sömn pga bla öronvärk!
    Usch, det är inte heller kul direkt!
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 09:23:36 följande:
    Ush stackarn! Sjuk Svea här också
    Stackarn! Det verkar vara sjuktider nu fortfarande. Hoppas hon kryar på sig!
    Tjollabolla skrev 2010-04-13 09:25:05 följande:
    Nääe stackaren.... Hoppas han kryar på sig
    Tack!
    Buttelina skrev 2010-04-13 09:26:13 följande:
    usch ja jag vet hur det känns.. lillebror hade 38-40 graders feber i 8 dagar..  dag 6 visade det sig att det var öroninflammation isabel hade md feber i 5 dagar.. och jag fick feber haha pluggandet går sådär.. barnen har varit hemma i två veckor och jag får inte alls gjort så mycket som jag vill
    Usch! Man tycker så synd om dem ju. Trist att du inte hinner med pluggandet så bra just nu. Hoppas att alla kryar på sig och att du får komma igång igen. FÖrstår att det inte blir mkt gjort med 2 barn hemma.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-04-13 09:26:49 följande:
    näe inte alls.. vill sova är trött men ligga på en kudde kan man ju glömma...
     Du får sittsova {#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-04-13 09:30:41 följande:
    nä det blir ju inte det. nu ska vi ut i solen i alla fall. kanske kan dom leka själv i sandlådan så kan jag sitta på en filt och läsa lite anatomi kram på er
    Ha det så mysigt i solen. Jag hoppas att den hittar hit senare också så jag får lite sol på min bleka kropp.
    Kristyr skrev 2010-04-13 09:32:38 följande:
    gjorde det i 1½h i natt, ingen hit....
    Tradigt!

NU ska jag äta lite frulle.

CU
  • Duntoffla
    maugu skrev 2010-04-13 10:21:13 följande:
    God morgon! Här är vi sjuka med..jag mås rikskass men som mamma får man bita ihop..Min barnflicka är däckad i migrän..Super med barnflickor och det funkar när jag inte är här men när jag kommer hem så orkar de ingenting dvs jag får mamma dem oxå
    God morgon!

Segt... Krya på er!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17