Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-05-23 09:44:19 följande:
    Tack för att ni antar utmaningen! Kände jag ville göra nåt..inte bara gråta över Lova
    Helt rätt! Saker är rätt obetydliga när man jämför med vad den familjen gått igenom det sista året.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-05-23 16:34:52 följande:
    Hej flickor! Vad har ni för shorts till era grabbar? Milo behöver nog ett gäng till, en del som jag trodde passade var visst lite små. Han fick ont i snoppen när han snavade till, dom var så tajta
    Jag har Villervallas som jag älskar samt H&Ms capribyxor som går ner över knäna. Toppen bägge två.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-05-23 17:06:50 följande:
    det är jeanscapri de från lindex vi har...
    De har jag inte testat utan bara de i vanlig bomull?
    Tjollabolla skrev 2010-05-23 17:10:30 följande:
    Hmm villervalla har jag inte testat. Kanske är dax! H&M hade en del snygga knickers såg jag, men jag blir såååå snååål när det gäller att handla i "vanliga" affärer, tycker nästan 200 spänn är dyrt
    Jag betalade 80 kr för de på HM. Fanns i turkost, marinblått, khaki, brunt, grått...

Villervallas är jättemjuka och sköna. Köpte mina då re reades ut för 50 kr styck men i vanliga fall kostar de 99 kr tror jag.

Här är VV´s

Tänk i så fall på att gå upp i storlek. Här har Noel 104
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-05-23 17:18:41 följande:
    Gillade inte lindex summershortsen( tycker inte om den råa kanten på mjukisar) och villervallorna i 104 va för små men hittade snygga  shorts på både hm( 99) och lindex (149- rabatt)
    Ja, man måste gå upp i storlek i VV´s.
    LJ2 skrev 2010-05-23 17:27:32 följande:
    hur länge gällde koden 25% på hela ? på lindex?
    27/5
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-05-23 17:31:33 följande:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701... hoppas länken funkar.. VV shorts är i år normla i stl.. eller iaf typ samma stl som katvig är.. Har inte testat de VV vi har än..
    De var fina. Men jag blir också lite snål när de kostar så pass "mycket"

Jag köpte större storlek i år också på VV´s men jag antar att det beror på hur man vill att de ska sitta.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-05-23 17:36:03 följande:
    ja det är ju nästan halva priset av ett par NS men man kan ju få tillbaka så mkt mer på ett par NS sedan.. dessa kommer jag typ få skänka bort sedan... men men.... de är fina på iaf.
    Ja, det är synd att Lindex och HM (särskilt HM) har så kasst andrahandsvärde. Jag är sugen på NS-shortsen men de är så dyra...Man kan ju inte heller sälja dem förrän tidigast nästa sommar (nackdelen med just säsongsplagg)
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-23 20:23:24 följande:
    Ska se om jag kan rota reda på några, jag köpte Liams förra sommaren. Sånna här är det
    Ja de är fina och härliga i färgerna!
     Det blev en Scooter idag förresten, vi pratade ju om det härodagen.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-23 20:41:15 följande:
    Ja jag är så glad att jag hittade alla färgerna jag vill ha på rea förra sommaren Oooh, vilken färg? Köpte ni 2.0:an? Visst var den kanoners?! Vi får hem Mejas nya vagn nu i veckan, jag läääängtar.
    Ja, jag reashoppade också förra sommaren.

Nej, vi köpte en gammal vagn 05/06 kanske? Bara som sittvagn att ha nu när Noel börjar bli för lång för Buggan (och den kommer ju ändå snart att vara upptagen) Köpte en beggad på Blocket. Brun/svart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17