Inlägg från: sesssan |Visa alla inlägg
  • sesssan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej Åh vad jag vill ha Collibri klännigen med luva så fiiin. men 599 lite dyrt..:(

• sesssan

Kan tänka mig detGlad har handlat så mkt på rean nu nu bara. finns de ungen rabatt kod nånstansObestämd

• sesssan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-18 12:48:28 följande:
    Men fy vad trögt det går i budgivningen, kan inte folk sitta på sina mobiler och buda istället för att sitta på jobbet *extremt otålig*
    Hter du på tradera då?? jag är shopping sugen=)
  • sesssan
    Pepper79 skrev 2011-01-18 12:56:22 följande:
    Tror hon menade huset hon budar på
    HA HA HA HA HA aaa hade jag läst ordet budgivningen så hade jag fattat det
  • sesssan

Gokväll
    Fröken på förskolan idag frågade idag var jag köper alla färglada fina kläder till dottern. :)När man är mamma ledig sitter man och klickar hem på nätet råka jag säga..lät ju helt knasigt ha ha...fast då blev jag sugen att shoppa mera Molo=)=)

Är sååå sugen på colibri klännigen med ´huva..sååå fin..men 599 är lite mkt fast ändå int eom man verkligen vill ha den eller hur;;=)

Sen funderar jag på att beställa tröjan med haren. såg att den var så billig men kan inte bestämma mig om jag tycker den är fin eller sådärObestämd

• sesssan

Ha ha förlåt de var visst en ekorre på tröjan. Nå vad tycker ni..149 sjukt billigt, nån osm ahr en sån, är den fin i verkligeheten?

Verkar som de flest ai denna tråden känner varandra på fejjan å så..är de så??=) Bara undrar

• sesssan

Hur och när åker ni till Salg då?? Bor nån här i gbg, samåker ni då?? Jag vill följa med

• sesssan

Är det någon som vet om det finns Didriksson Biggles cap helst rosa stl 54 nånstans kvar?? Vi har tappat dotterns och dom är ju slut överallt:(

• sesssan

ser bara att den finns i blå...
    Helst rosa men lila funkar med..inte rött helst. Men de varkar vara rött som finns. Svart tycker jag men dottern gillar inte svart. Tack för hjälpen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17