Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hej Åh vad jag vill ha Collibri klännigen med luva så fiiin. men 599 lite dyrt..:(
Hej Åh vad jag vill ha Collibri klännigen med luva så fiiin. men 599 lite dyrt..:(
Kan tänka mig det
har handlat så mkt på rean nu nu bara. finns de ungen rabatt kod nånstans
Gokväll
Fröken på förskolan idag frågade idag var jag köper alla färglada fina kläder till dottern. :)När man är mamma ledig sitter man och klickar hem på nätet råka jag säga..lät ju helt knasigt ha ha...fast då blev jag sugen att shoppa mera Molo=)=)
Är sååå sugen på colibri klännigen med ´huva..sååå fin..men 599 är lite mkt fast ändå int eom man verkligen vill ha den eller hur;;=)
Sen funderar jag på att beställa tröjan med haren. såg att den var så billig men kan inte bestämma mig om jag tycker den är fin eller sådär
Ha ha förlåt de var visst en ekorre på tröjan. Nå vad tycker ni..149 sjukt billigt, nån osm ahr en sån, är den fin i verkligeheten?
Verkar som de flest ai denna tråden känner varandra på fejjan å så..är de så??=) Bara undrar
Hur och när åker ni till Salg då?? Bor nån här i gbg, samåker ni då?? Jag vill följa med
så kul=)
Är det någon som vet om det finns Didriksson Biggles cap helst rosa stl 54 nånstans kvar?? Vi har tappat dotterns och dom är ju slut överallt:(
ser bara att den finns i blå...
Helst rosa men lila funkar med..inte rött helst. Men de varkar vara rött som finns. Svart tycker jag men dottern gillar inte svart. Tack för hjälpen