Inlägg från: sesssan |Visa alla inlägg
  • sesssan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu giick jag med i eran grupp..hoppas de var ok=) på fb alltså.

• sesssan
    Buttelina skrev 2011-01-28 15:58:13 följande:
    för 149kr så
    Står det inte 249 eller är jag blind??=)
  • sesssan

Är de nån som har en bra varm mössa att tipsa om...helst på rea men inte krav. Då vi har tappat dotterns Didriksson och dne är slut överallt så vill jag ha nån liknande.

• sesssan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-28 19:12:19 följande:
    vilken färg och storlek i didriksons mössa?
    Den vi tappa var rosa stl 54...men det hade funkat med lila med...Men inte svart eller röd det verkar var det enda som finns kvar...har kollat massa sidor..ringt massa butiker nära..helt slutsåld
    ängeln83 skrev 2011-01-28 19:10:55 följande:
    Denna kanske? Den har vi och den är toppen, dock ganska liten i storlek, finns i många fina färger.
    www.babyshop.se/data/product/images/L/5683_20...
    Den var helt ok..ska kika på den. tack
  • sesssan

Sitter o ska beställa Colbri så har jag lagt lite anant i varukorgen me på babyshop..men så blri ajg så irreterad för dom har ju inte dom Colibri plaggen jag vill ha. störande

• sesssan

Såg attt ni prata om Meandi.kollade in deras nya kollektion..blev faktiskt besviken. Tycker också småfolk lyckats bra denna gången.

• sesssan

Jag skulle gärna haft mina barn hemma tills dom blir 2.men det går inte skulle aldrig ha råd tyvärr, 1.5 år är det vi klarar max ekonomiskt..tyvärr..dom flesta jag känner säger samma sakt. tyvärr är det så. Sen går min stora 15 timmar nu..hon blir snart 4 och behöver träffa sina kompisar där..hon vill aldrig vara hemma när jag frågar fast vi kan gå till öppna fsk och så. Hon hade gärna fått vara hemma med oss jämt nu när jag är mamma ledig men är man 4 år så är förskolan roligare.

• sesssan

Sen tycker jag dom är väldigt mkt för små när dom fyller 1..det är STOR skillnad på en 1.5 åring och 1 åring..förstår inte folk som har råd att vara hemma längre men lämnar 1 åringar faktiskt..skulle jag aldrig göra.

• sesssan

Men alltså vi har inte dåligt ställt eller så men 18 månader tycker jag lagom och dom flesta börjar dagis då, av alla vi känner i alla fall....sen hade jag kunnat tänka mig att vara hemma tills 2..men dagarna räcker inte till det.
    Sen beror det ju på barn till barn en kompis dotter började förskolan först vid 3 års åldern  min dotter hade absolut behov av att börja tidigare än så men inte hon. så alla är olika.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17