Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hej
Hej
Nu är beställningen gjord!!
HEJ!!
Det var ju år och dar sen jag var här inne och skrotade sist!
Hoppas att alla mår bra och att ni har haft en härlig sommar!
Idag började första inskolningsdagen för Neah på nya dagiset. Vi har köpt nytt hus och Neah får då byta dagis.
Jag ser att det redan börjat shoppas vinteroveraller. Jag kan bara inte med att köpa dem redan nu, så jag kommer väl att stå utan sedan när jag bestämt mig för vad vi ska ha!
Några härliga reor någonstans i nätshopparna?
. om man inte är två dåHej tjejjer!
Har knappt köpt ett barnplagg under sommaren- och har inte varit speciellt intresserad av det heller.
Men nu när semesterna är slut, skolorna börjat etc så börjar det klia lite i shoppingtarmen igen!!
Jag har beställt lite NS-jeans till "stor-barnen", nu när de kommit i större storlekar. Ska hämta ut den idag!
Neah har dessutom använt byxor två dagar i rad!
Hon har ju byxvägrat och bott i tights de senaste 2 åren. Men nu hoppas jag på lite variation på den fronten!
Måste oxå börja fundera på vad hon ska ha för vinteroverall- men det bär lite emot!
Någon som har något tips på barnsumsinredningssite? Vi ska ju flytta i dagarna och vi inreda Neahs rum.
OJ! Är det Smultronshjärtas Lova som fyller 1!!!!! 
Det är ju HELT otroligt!!
Det känns ju som om det var i samma veva som hon föddes som jag var här inne senast och skrotade.
Jag får sälla mig till kören och instämma med ett rungande HURRA!!
Hej
Jag antar att ni pratar om samma lurv som jag var nere och kollade in IRL idag.
Åh så besviken jag var. Vi hade suttit och kollat in den på nätet och Neah var så bestämd att det var den hon ville ha.
Så gick jag ner idag till affären och vad besviken jag blev. Den är ju inte gul-rosa. Den är ju snorgrön/lime eller nåt.
Gratis är inte alltit gott!