• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-24 09:42:25 följande:
    Alltså flickor, jag måste fråga. Är det nån av er som är Jessica Mårtensson på facebook? För jag har henne som vän, men har ingen aning om vem det är här . Har dessutom skickat meddelande och frågat henne, men inte fått svar. Everlonn har oxå frågat henne utan att få svar och hon har dom flesta av oss som vänner. Vem ääär du??

Haha...det är så underbart att man ka nha vänner som man inte vet vilka de är! 
    Låter som det Dante sa en gång; "Det är massor av kompisar där, men jag känner dom inte än!"
    Schysst inställning!  
  • Tejja

Åh...jag blir ju alldeles svettig av allt ert prat om ytterkläder. Jag vill verkligen inte börja tänka på vinterkläder än!
    Men jag vet att jag kommer att stå utan det jag vill ha om jag inte bestämmer mig snart!

Nu  ska jag dra iväg och köpa lite blommor och stuffs till visningen på söndag.
    Ska oxå se om jag kan hitta skor till Neah.

CU 

• Tejja
    Jen80 skrev 2010-08-24 09:57:34 följande:
    Usch ja, sen satt man och lyssnade efter det hela vägen hem...
    Ja det förstår jag verklgien! Hua!!
  • Tejja
    Buttelina skrev 2010-08-24 10:09:15 följande:
    jag har en grön jacka 104 på fb ;)
    Oj vad jag varit borta länge märker jag . Fb- är det facebook? Och har de en köp och sälj sida??
  • Tejja
    annie dark skrev 2010-08-24 10:01:32 följande:
    Jag vet, vill ju inte tänka på att det kommer att bli kallt och mörkt men vi får klä våra barn färgklatt så kanske det lättar upp lite.
    Skulle ot shoppa på lindex och där var det redan urplockat på överdragskläder men de skulle få in mer. Folk verkar bli som tokiga när ytterkläderna dyker upp.

La upp mina två första premiärbilder i bildtråden, superenkelt!
    Ja, "folk" verkar ha en tendens att bli lite heltokiga när nya kollektioner dyker upp!
  • Tejja

Men...jag skulle ju gå jöööö!!!

Bye!! 

• Tejja

Hej tjejer!

Det verkar som om det luktar lite illa om auktionen du vann Hilla. Gu så trist!

Jag har iallfall varit och sniffat bebis idag. Var hos Duntoffla och träffade lilla Lea. Kyss 
    Guuu så mysigt!!

Men jag skulle köpa en Moloklänning till henne och på Vildänglar sa de att den minsta storleken numer är 62-68, stämmer det? Gör de inte mindre? 

• Tejja
    ALVE76 skrev 2010-08-25 19:06:23 följande:
    Hur är NS jeansen i stl? Har ett par i stl 116 & dom kan killen som har normalt 122/128 ha.

Lite svårt när det är i stl 110,120 osv att veta.

Mellersta sonen är 114 cm...skall jag chansa på en 120?
    Jag köpte ett par 150 till min tjej som är 152 och de var alldeles för tighta över låren för henne. Sedan köpte jag ett par 140 till sonen som är 140 lång och de passade, men är inte stora. 
    Jag har tyckt att det mindre storlekarna varit så stora, men alltså inte de större.  
  • Tejja
    Buttelina skrev 2010-08-25 19:10:47 följande:
    stämmer säkert med strl.. i alla fall i klänning..

myys med dunisbebis
    Konstigt att de inte gör mindre. Jaja, jag köpte en 62-68 med bambisarna och tänkte att "så stor är den ju inte".
    Men tji fick jag- Lea skulle ju kunna vira den flera varv runt kroppen! Jaja, den får väl ligga i garderoben och vänta ett tag!  
  • Tejja

Hej tjejer!

Här helt ot nu, men jag måste bara berätta för er tradera-vana om vad jag råkade ut för.
    Jag budade på ett psp igår och vann budgivningen. Det var inte riktigt genomtänkt och jag hoppades att någon annan skulle vinna, men så vann jag iallafall.
    Sedan märkte jag att det var en äldre version än den jag ville ha och jag började fundera på om jag skulle kunna backa ur från köpet på något sätt. Funderade på om jag skulle fråga om det gick bra att jag betalade annonskostnader. Men jag hann inte fundera länge innan jag fick detta mail: 

hejsan!
    tyvär så har den hänt en olycka med pspt när ja skulle pakitera det. 
    tappade det och nur är  displayen bara svart:/

hoppas dett nu går bra för dig!
    mvh hugo 

Oj oj oj, vilken otur han hade och vilken tur jag hade!

Ska jag nu skriva något om detta i kommentaren om köpet?

• Tejja

Hej allihop
    Det var ju inte direkt igår jag var här inne och surrade, men nu behöver jag er samlade shoppingexpertis och jag är även beredd på att gå OT och leta bland andra märken oxå! Förvånad 

Jag har fått en önskelista där det står Rosa-randigt nattlinne, storlek 116.
    Har ni shoppinggalningar Flört sett till ett sådant någonstans?

Therese

• Tejja

Hm...dödade jag tråden?
    Eller är det så att alla nu letar igenom alla nätbutiker efter ett rosarandigt nattlinne?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17