-
-
Jätte tack!!kolla på busochrackartyg.com eller luckylittleme.seButtelina skrev 2011-01-15 20:23:25 följande:
lurven finns i 92 på my-baby.se -
Hej,
Jag skulle vilja ha er hjälp igen, har sett den underbara nya jackan Heaven tror jag den heter Rosa med gula band, en softshell men är så osäker på storlek, har väldigt lite Molo men ska försöka råda bot på det. Min dotter är 18 månader, ca 75cm och 10kg skulle jag tro.. Har en lurvfleece (molo) st 92 som är bra i storlek kommer att funka hela våren och förhoppningsvis höst också, ätt lång i ärmarna så skulle gärna ha samma storlek på jackan men nu står det på Babyshops hemsida att Softshell jackorna är små i storlek, hur små? Vad tror ni, kanske ska köpa en 98 eller? Hoppas ni kan komma med lite hjälp och tips!
Tack på förhand! :) -
Tack, då får det nog bli en 92.a eftersom lurven i 92 känns toppen, blev bara så osäker när de skrivit att softshelljackorna var så små i storlek men det kanske inte diffar så mycket då :)solouniko skrev 2011-01-23 16:35:48 följande:Hejsan! Jag har köpt stl 98 till min tjej som är 84 cm och väger 11 kg, den är rätt stor och framförallt lång i ärmarna men 92an hade nog inte räckt så länge. Och än är det ju ett tag kvar tills den ska användas
Har du kollat i bildtråden? Där finns bild på Tjollabollas dotter Lia som har den i 92, tror hon är i samma storlek som din tjej 
Tack för era tips!Tack för tips och hoppas att du snabbt får en ny med hel dragkedjaTjollabolla skrev 2011-01-23 17:14:22 följande:Precis vad jag skulle skriva
Min tjej kan nog vara runt 75 nu, hon har 92 och den sitter bra, lång i armarna, men funkar.
Tyvärr har jag fått lämna den igen, dragkedjan delade sig hela tiden så dom skulle försöka få fatt i en till
*saknar* Fast den används ju inte NU ändå 
-
Hej, måste bara fråga er det är möjligtvis ingen som vill sälja den underbara prästkrage klänningen i fint skick storlek 80 och 68. Hoppas hoppas, för de går väl inte att hitta några nya någonstans.
Stort tack på förhand :) -
Hej, måste bara fråga er igen, det är möjligtvis ingen som vill sälja den underbara prästkrageklänningen i fint skick storlek 98, 80 och 68. Hoppas hoppas, för de går väl inte att hitta några nya någonstans.
Stort tack på förhand :) -
Hej,
hur är Molos UV-kläder, är de värda att köpa?! Hur är storlekarna? Tack på förhand
-
Hej,
hur är Molos UV-kläder, är de värda att köpa?! Hur är storlekarna? Tack på förhand
Provar att fråga igen, någon som vet... -
En fråga till, hur är molo fleece overallerna i storlek. Har en liten tjeja född 1 mars, tror ni st 74 blir bra till hösten
-
Tack för svar!Duntoffla skrev 2011-06-20 19:58:56 följande:Belu- jag brukar gå upp en storlek i lurv overallerna då de brukar bli lite korta i grenen. Vad har hon för storlek nu?
Hon har mest 62, något plagg 68 och fortfarande en del 56.
Har du någon koll på UV kläderna, är de bra? Hur är de i storlrk?