• Be Lu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

karmasus skrev 2011-08-01 19:35:54 följande:
    1100-1400 beroende storlek
    www.babyshop.se/snowsuit-penelope-pink/p/1486...#filter-2
    Hej, hur är dessa overaller i storlek? Min lillskrutta blir 1år i mars, tror ni att 74 funkar då i vinter? Stora tjejen hade en Molo st 80 när hon var 1 1/2 år och de verkar än så länge följa ungefär samma kurva.
  • Be Lu
    Be Lu skrev 2011-08-02 10:49:29 följande:
    Hej, hur är dessa overaller i storlek? Min lillskrutta blir 1år i mars, tror ni att 74 funkar då i vinter? Stora tjejen hade en Molo st 80 när hon var 1 1/2 år och de verkar än så länge följa ungefär samma kurva.
    Puffar lite, någon som vet hur Hummeloverallerna är i storlek? Jämfört med Molo eller PoP
  • Be Lu
    lillronya skrev 2011-08-02 21:51:55 följande:
    Jag tycker att molo och hummels overaller totalt sett är lika långa.
    Men hummels har kortare ben och längre kropp.
    Den är också bredare och har en liten aning längre ärmar. Ärmarna känns också längre eftersom overallen är bredare.

Ja det var väl min tanke i detta ämne.
    Men då borde ju en 74 bli toppen! Stort tack!
  • Be Lu

Hej, skulle så väldigt gärna vilja ha tag på em Molo Flowerfield klänning i st 92, helst ny men annars i fint skick, någon som har en att sälja inboxa mig gärna!

• Be Lu

Låter bra tycker jag också! Är väldigt sugen på Salgen, vill gärna veta mer om den av er som varit där

• Be Lu

Åh är så avis på er som ska på Salg, vill också. Får bli nästa gången. Är det en Salg på våren också och i så fall när?

• Be Lu

Hoppas att det kommer komma klänningar och leggings på Tradera så även jag kan få lite fint, för visst är det så att klänningar och leggings kan man aldrig få för mycket av, bara för få! :) (st 80-104 hoppas jag på om någon undrar ;) )

• Be Lu
    lillronya skrev 2011-11-10 10:46:49 följande:
    Det var den bästa salgen på länge, måste jag säga!!
    Ska se om jag får in bilderna under dagen.
    Åh va mycket fint! Avis!
  • Be Lu

Hej, måste bara fråga er Danskexperter. Molos overall, Rainbow, är den bra att impregnera eller förstör man bara då? Hur gör ni? Tack på förhand!

• Be Lu

Hej, jag skulle så otroligt gärna vilja ha tag på en Molo Flowerfield klänning st 92, är det någon som möjligtvis kan hjälpa mig med det, hoppas hoppas!

• Be Lu
    Be Lu skrev 2012-01-06 09:43:18 följande:
    Hej, jag skulle så otroligt gärna vilja ha tag på en Molo Flowerfield klänning st 92, är det någon som möjligtvis kan hjälpa mig med det, hoppas hoppas!

Har fått tag på en nu, stort tack!!
  • Be Lu

Hej,

jag skulle vilja ha tag på en klänning i mönstret Poppy, någon som sett? Jag har bara hitta linne och rånarluva i Poppy 

• Be Lu
    Loppan boppan skrev 2012-01-11 16:22:08 följande:

Kommer först i februari iaf kaninerna som klänning. Poppy kan komma senare ändå

Tack tack, då får jag ha tålamod!
  • Be Lu

Tack för tipsen! Ska fundera lite, se vad som dyker upp under våren

• Be Lu

Åh, älskar nya Poppy printet från Molo, vill köpa typ allt i det, hur ska man kunna välja :)

• Be Lu

Jag gillar de nya vårtrycken!!

Både flamingos och sunflower kommer att få flytta hem hit i både leggings kjol och klänning :) 

• Be Lu

Jag köper från polarn o pyret, deras svarta passar bra till tycker jag :)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17