Vi som shoppar danska barnkläder del 17
www.babyshop.se/snowsuit-penelope-pink/p/1486...#filter-2
Hej, skulle så väldigt gärna vilja ha tag på em Molo Flowerfield klänning i st 92, helst ny men annars i fint skick, någon som har en att sälja inboxa mig gärna!
Låter bra tycker jag också! Är väldigt sugen på Salgen, vill gärna veta mer om den av er som varit där
Åh är så avis på er som ska på Salg, vill också. Får bli nästa gången. Är det en Salg på våren också och i så fall när?
Hoppas att det kommer komma klänningar och leggings på Tradera så även jag kan få lite fint, för visst är det så att klänningar och leggings kan man aldrig få för mycket av, bara för få! :) (st 80-104 hoppas jag på om någon undrar ;) )
Är såååå nyfiken på Salgen, är den bra?
Hej, måste bara fråga er Danskexperter. Molos overall, Rainbow, är den bra att impregnera eller förstör man bara då? Hur gör ni? Tack på förhand!
Tack för snabba svar! Då skippar jag impregnering!
Hej, jag skulle så otroligt gärna vilja ha tag på en Molo Flowerfield klänning st 92, är det någon som möjligtvis kan hjälpa mig med det, hoppas hoppas!
Hej,
jag skulle vilja ha tag på en klänning i mönstret Poppy, någon som sett? Jag har bara hitta linne och rånarluva i Poppy
Hej, någon som haft denna modell, är det som en vanlig t-shirt eller lite längre som en tunika?
http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=79727
Lite dyrt för en t-shirt tycker jag men mer ok som tunika, hade helst sett den lång som klänning :)
Tack för tipsen! Ska fundera lite, se vad som dyker upp under våren
Åh, älskar nya Poppy printet från Molo, vill köpa typ allt i det, hur ska man kunna välja :)
Jag gillar de nya vårtrycken!!
Både flamingos och sunflower kommer att få flytta hem hit i både leggings kjol och klänning :)
Jag köper från polarn o pyret, deras svarta passar bra till tycker jag :)