Hur är Småfolks tröjor i storlek nuförtiden? Kan sonen på 90 cm och ca 15 kg ha 92/98 el ska jag ta 98/104?
Jag har 92/98 till Max och de sitter perfekt,hade han varit lite rundare så hade det nog funkat med storleken större också men armarna är då galet långa.
De gamla har han 98/104 i och de sitter också perfekt
Hmm.... Gustav är ju rundare än Max och jag har ett par av de gamla, typ smågiraffer, bilar som han kan ha både i 86/92 och 98/104 just för att de är smala i ärmarna, då sitter de ju uppe ändå. Men de nyare är väl vidare? Jag vill ju gärna att han ska kunna ha dem ett tag också. Vilken skulle du ha satsat på?
Max och Gustav är till längd och vikt nästan lika stora så jag hade nog tagit 92/98 för jag tycker att de just nu sitter bäst på Max. Vi har några nya i stl 98/104 och de funkar men sticker i mina ögon just därför att de är lite för stora*gillar inte för stora kläder*
Å andra sidan så har Gustav en storlek större på Lindexjackan
Jag är här en liten stund..Vi har visst bröllopsdag idag-klart att jag kom ihåg det
Fick ett fint halsband av Stoffe när han kom hem idag så när barnen har somnat ska vi dricka vin och se på film som jag får välja
men ÅÅÅHHHH så fina! Ännu finare än de jag såg ju!! Hoppas jag hittar ett par, de MÅSTE få flytta hit! Tack för hjälpen! Smultron: Grattis på bröllopsdagen!
Tack
Jag har precis önskat mig ännu ett smycke i födelsedagspresent på söndag spanade in andra grejer från Björg nyss*massa fint ju*
Smultron: Du har ju koll på allt Jag letar efter ett ställe att köpa Esprit klockor till bra pris... har hittat en stel klocka som passar min handled men jag e som vanligt lite snål....
Tja..hur mycket kostar klockan när den är dyr enligt dig? Jag är klockoman så min referens för bra pris är rätt snedvriden
Hej tanten!! Hur mås det? Har du haft en bra helg?
Det börjar väl vända till det normala nu,ska inte festa förrän 6 juni igen Jag som tjatar som en tok all min vakna tid tjatar ännu mer som onykter*ja,det är möjligt* Stackars Fadde som jag dök på och dissade där i skogen
I övrigt så känner mig lyckligt lottad som får fylla 30 som frisk och älskad