Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2010-04-27 10:44:17 följande:
    Hej! En liten snabb fråga innan jag ska iväg på lite shopping.. Hittade en rabbatkupong på näten som gäller tom idag på LIndex ( 30%). Kan man skriva ut den på vanligt papper och den gäller ändå?? För Lindex kuponger har väl lite tjockare papper annars?? Vågar man använda en sådan kupong?? Ni brukare ju vara allvetare här, så hoppas på lite snabb hjälp!
    Japp det är bara att skriva ut de som finns på pdf fil och ta med
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-04-29 10:11:44 följande:
    ser att smultron med har sett nya småfolk på lpl.. den är fin men det finns finare Hoppas små vi kan med få sina kläder denna vecka....
    Japp I år måste jag välja t-shirts med måtta...Max har redan minst 15 stycken, varav hälften är nya, från Småfolk..eller,jag kan ju alltid sälja några och köpa årets istället
    Mycket roligare ju
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-04-29 10:23:53 följande:
    Nejdå..inget besvär alls sa jag ju! Men jag har helt glömt bort att fota-går och gör det nu
  • Smultronhjärta

Hörni..vad tar ni för storlek på Småfolks t-shirts? Max är kanske 95cm nu,ska jag ta 92/98 eller vågar jag mig på 98/104?

• Smultronhjärta

Tack för input

Tror jag får lov att beställa 98/104 då och hoppas att de är som de "gamla" 98/104orna som vi har för de sitter bra.

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-29 15:39:53 följande:
    Stormis, vad stor lillebror har blivit!
    Ja och han är en sådan gladfis
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2010-04-29 18:09:21 följande:
    Smultron! Var det inte du som hade en massa bra förslag på stora böcker med hård pärm ev. hårda blad. "Röriga" bilder där barnen ska leta upp saker.. Har för mig att du visade dem i höstas och berättade att Max tyckte väldigt mycket om sådana böcker.  Vet du vilka jag menar?? Vill du leta upp dem igen?? Jag har letat och sökt men hittar inte dem.
    www.adlibris.com/se/product.aspx
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2010-04-29 18:20:30 följande:
    TACK, snälla!! Precis dom! Råttorna har han redan och han bara älskar den boken, så jag måste köpa fler till han nu, om inget annat så för min skull.
    Det finns även en med Cars men den hittar jag inte nu..
    Vi har alla fyra och Max favorit är den med prinsessor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17