Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nej tjejer nu är det natten.....dröm söta drömmar!

♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Eddiebaby

Tittar in och säger hej i värmen! Här packas det också för fullt då vi åker till Gotland för en vecka i morgon! Ska bli såååå skönt att lämna det här renoveringskaoset som råder här hemma just nu!! Känner igen det där med mkt kläder till ungarna......de kommer lätt kunna byta kläder 3 ggr om dagen eller nåt......

• Eddiebaby
    ängeln83 skrev 2010-07-11 19:07:05 följande:
    Åh vad härligt, vi var på Gotland för 2 somrar sen, helt underbart fin ö, får bli en tripp dit nästa sommar.
    Vart ska ni bo? Vi bodde på Kneippbyn, kanon fint och hur mycket som helst att göra för barnen.
    Ja där är ju supermysigt!! Har inte varit där sedan vi fick barn så nu blir det nytt att uppleva! Vi har hyrt ett hus ca 1 mil från Visby tillsammans med kompisar så det ska bli härligt! Blir definitivt ett besök till Kneippbyn någon dag för att röja runt, bra att veta att det var bra boende där också till en annan gång! Såg att ni ska till Öland....älskar.....har bott och pluggat i Kalmar ett par år och jobbade då på camping på Öland en sommar, underbart!
  • Eddiebaby
    ängeln83 skrev 2010-07-11 19:45:59 följande:
    Ja det är verkligen super fint och mysigt där, känns nästan som man är i ett annat land.
    Kneippbyn rekommenderas verkligen även som boende, vi hyrde en lägenhet, visserligen ganska dyr men såå mysig med utsikt över havet.
    Enda misstaget vi gjorde var att vi åkte dit under Stockholms veckan, då var det livat minsann

Jaa Öland är jätte fint, har inte varit där på säkert 10 år så det ska bli kul, vi ska ända upp till Böda som verkar vara jätte fint.
    Nej Stockholmsveckan är ingen hit, den såg vi till att undvika!! Låter kanon med Kneipp, då får vi helt klart testa det!

Böda är superfint, ni kommer få en fin vecka!!
  • Eddiebaby

Hej i tråden! Jisses, har inte varit inne här på över 2 veckor....abstinens ju! Först semester sen fullt sjå med renovering av övervåningen. Vad har jag missat???? Katvig kommit ännu??

Ser direkt att Oki-Doki bättrat på rean, men 40% jag ser bara att det står 30 på hemsidan? Någon speciell kod?

• Eddiebaby
    solouniko skrev 2010-07-29 21:29:22 följande:
    Sommarlov
    Aha TACK....inte bara "sommar" då!
  • Eddiebaby

Morgon i tråden! Ser att det pratas Nanook....någon som har erfarenhet av deras "Trapperpants"? Tänker mest på hur de är i stl? Sonen har 116 i övrigt så 110/116 känns lite på gränsen men å andra sidan 122/128 tokstort?!

• Eddiebaby

Hej i tråden!
    Tittar bara in en snabbis.....nu är jag av med min "Molohöstnyheteroskuld" då jag var inne på HippoKids igår och köpte en rådjurströja till Tilde, såååå fin!!

Har för mig att jag läst att några här gillar Kuoma vinterskor och på H2U har de några på rea.....alltid trevligt!
    http://www.h2u.se/index.php?page=Products&rea=1&clothing=6

• Eddiebaby

Skulle egentligen komma in för att visa upp en bild på min sötfis i fina småfolkrånisen som kom från Smilla idag....TACK! .....men så hänger sig bara datorn hela tiden när jag försöker lägga upp bilder... *morr*

Ser att ett GRATTIS till Solouniko också är på sin plats....jisses vad kul och våra tjejer som är nästan på pricken lika gamla.....vad nöjd jag känner mig ändå nu med att jag har de ungar jag ska ha!!

• Eddiebaby
    solouniko skrev 2010-08-31 21:32:39 följande:
    Tack Ja det kom verkligen som en chock för jag har ju spiral som sagt Men men lika kul för det ändå. Har ju alltid velat ha två barn så.. Men sen är det färdighaft
    Förstår jag det att det kom som en chock.....tur man inte har spiral! Men syskon är superkul så klart det kommer bli toppen! Sen är det ju inte fel med ytterligare en anledning till att få shoppa mer! Ja puh två är alldeles lagom!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17