Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Nej tjejer nu är det natten.....dröm söta drömmar! ![]()
Nej tjejer nu är det natten.....dröm söta drömmar! ![]()
Tittar in och säger hej i värmen! Här packas det också för fullt då vi åker till Gotland för en vecka i morgon! Ska bli såååå skönt att lämna det här renoveringskaoset som råder här hemma just nu!!
Känner igen det där med mkt kläder till ungarna......de kommer lätt kunna byta kläder 3 ggr om dagen eller nåt...... ![]()
Hej i tråden! Jisses, har inte varit inne här på över 2 veckor....abstinens ju!
Först semester sen fullt sjå med renovering av övervåningen. Vad har jag missat???? Katvig kommit ännu??
Ser direkt att Oki-Doki bättrat på rean, men 40% jag ser bara att det står 30 på hemsidan? Någon speciell kod?
Morgon i tråden! Ser att det pratas Nanook....någon som har erfarenhet av deras "Trapperpants"? Tänker mest på hur de är i stl? Sonen har 116 i övrigt så 110/116 känns lite på gränsen men å andra sidan 122/128 tokstort?!
Hej i tråden!
Tittar bara in en snabbis.....nu är jag av med min "Molohöstnyheteroskuld" då jag var inne på HippoKids igår och köpte en rådjurströja till Tilde, såååå fin!!
Har för mig att jag läst att några här gillar Kuoma vinterskor och på H2U har de några på rea.....alltid trevligt!
http://www.h2u.se/index.php?page=Products&rea=1&clothing=6
Skulle egentligen komma in för att visa upp en bild på min sötfis i fina småfolkrånisen som kom från Smilla idag....TACK!
.....men så hänger sig bara datorn hela tiden när jag försöker lägga upp bilder... *morr*
Ser att ett GRATTIS till Solouniko också är på sin plats....jisses vad kul och våra tjejer som är nästan på pricken lika gamla.....vad nöjd jag känner mig ändå nu med att jag har de ungar jag ska ha!! ![]()