-
Ja superfin var den!SmillaMilla skrev 2010-08-31 21:45:17 följande:Åhhhh vad kul att höra!
-
Ja men då så, sommaren eller vintern spelar ju inte så stor roll! Är ju dessutom så underbart härligt med vårbarn så av den anledningen var ju detta lyckat!solouniko skrev 2010-08-31 21:50:59 följande:Ja, om allt går som det ska så blir det väl 2 år och 2 månader mellan. jag hade ju tänkt ta ut sprialen till vintern, men jaa.. Jag är nog som hela min övriga släkt en riktig frögurka
HahaLycka tillKristyr skrev 2010-08-31 21:38:06 följande:oooj... jag som ska plutta in en sån vilken dag som helst eller vecka eller månad..
Tack
Vad heter lillasyster förresten, tror jag missat det?
Hur går allt?
Som sagt tur man inte har spiral för det är bevisligen jag med......hur annars kan man hyfsat medvetet lyckas klämma in ungarna med 6 dagar mellan födelsedagarna!
-
Förstår jag det, usch! Ja mycket kan ju hända men vi håller oss fast vid det positiva så lycka till!!solouniko skrev 2010-08-31 22:00:44 följande:Nä, det kvittar ju egentligen. Blev mest bara så chockad
Är ju bara i vecka 6 typ än så länge så har inte riktigt hunnit smälta det ännu
Haha ja, det var bra jobbat 
-
Hej!
Ser att här pratas Underbara Barn......måste dit i år för jag missade förra året, tur man bara har 3 mil!!
Skulle helst vilja dit på fredagen men då har jag båda barnen hemma=ingen lugn och ro på mässan att kolla in NS då, så det får nog bli lördagen tyvärr.
Och jag har en superfin helt enkel gråmelerad från Pop i stl 68 som funkar både innan och efter det. Helt slät med rak knäppning fram. Har haft den ute på FB men tagit bort den igen. Bara hör av sig i så fall!Duntoffla skrev 2010-09-01 09:47:54 följande:God morgon!
Undrar om någon har tips på fina enkla koftor/tröjor, gärna på rea? Inser att jag inte har något varmare än bodys till Lea att ha i vagnen. Annat än overaller som blir för varma. -
Fick äntligen in några halvkassa bilder i bildis efter att det totalstrulade igår bara...morr. Ska man inte kunna lägga in bilder direkt från sin dator och slippa gå via sitt galleri på något sätt, krångligt ju?!
Fick precis mail att PompDeLux nu finns i shopen, måste genast rusa dit!
-
God morgon!
Tittar in lite snabbt och undrar om någon har nåt tips på något bra att matcha till pink/raspberry leggingsen från Katvig??? Känner att Tildes blir liggande här o de måste börjas användas nuuu innan de blir för små!
-
Åhhh vad fint, måste nog bli en sådan!SmillaMilla skrev 2010-09-16 10:13:42 följande:Åhhhh de är så fina till ns klänningen!
Kanske inte bästa bilden. Men de är superfina till den!
Hmmm Penséerna måste jag nog försöka spana på i butik! Tack!Busbellan skrev 2010-09-16 10:16:24 följande:Passar fint till Molos penséer och dockhus
-
Hej i tråden!
Vågar knappt titta in här just nu då man alltid blir sååå sugen på allt fint....men för tillfället finns det noll pengar!
Förutom att jag såg att någon i BT hade superfina Londonleggingsen....var finns dem?? 
Sen fyller min systerson 1 år snart och måste såklart få kläder av moster, men vad? Någon som har något tips på något fint som inte är superkilligt utan lite mer unisex kanske?
-
Åh de där var ju toksnygga....får nog leta fram någon kupong och någon krona att inhandla för!ängeln83 skrev 2010-09-23 10:26:00 följande:Har du spanat in dom här på Kappahl?
www.kappahl.com/ProductImages/KAW_473363_F_2....
Köpte dom till Meja och dom är super mjuka och snygga.
-
Hej!
Fick hem fina Londonleggingsen till Tilde idag.....jisses, måste ju nästan vara snyggaste printet ever!!
Men nu inser jag att vi behöver en massa enfärgade tröjor/toppar hon kan ha till alla fina mönstrade byxor så var hittar man det?? Tycker Lindex t ex hade så murriga och trista färger eller har jag missat något?
Lite sotis på alla som kan åka på Småfolk i veckan.....får nöja mig med att det är Underbara Barn nästa helg, jippie!!