Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2011-02-15 11:15:48 följande:
    ska fixa länk till dej från ebay =) snabb leverans superpåsar och ca 50öre st =) om du e ntressserad då dvs;)
    absolut.
    Bybo1 skrev 2011-02-15 11:17:30 följande:
     Ursäkta att jag lägger mig i men dom har jättefina soffbord från Torkelsson Skrattande
    haha...ingen fara. Jag är intresserad av alla tips om snygga soffbord.
    men det låter hoppfullt..då måste jag bara ta mig dit någon dag också.

*away googlar soffbord från torkelsson*
    Alvin 0709 & Helge 1011 (vidvagensande.blogg.se)
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2011-02-15 11:31:10 följande:
    Jaa, klart du måste! Kan du se lite Molo också om du inte gjort det tidigare Och kanske katvig kommit in tills dess också
    FL Lisa skrev 2011-02-15 11:10:25 följande:
    haha...nä jag skojar jag bara. har inga planer på att prångla på dig allt.

brukar du shoppa mailingbags från T eller? måste verkligen klicka hem lite sådana nu om jag ska orka få iväg kläderna
    Nä inte allt men endel iallafall Kan ju kanske träffas på nått mammafika eller så framöver? Imorgon ska vi ju vara här med "gammel mammorna" från tråden och det blir ju säkert fler framvöer. Tana ska vi bjuda in oss till tänkte vi  Jag brukar shoppa av Emmis, på tal om det måste jag verkligen fylla på förrådet jag med! Just nu vet jag inte vad dom har inne, men dom har haft jättemånga fina bord. Bla två vita runda som typ "sitter ihop" som jag var sugen på som inte alls var speciellt dyrt. Vi har ju det vita runda från IKEA som typ alla har haha, lite bläck och repor osv så jag vill egentligen byta men samtidigt kanske det får hänga med under småbarnsåren ändå Ja det är lagom
    ja jag såg att det var fika på gång...hade vi inte haft sjukstuga här på hertsön så hade jag tänkt haka på Fia till dig
  • FL Lisa

Nu är FL Lisa här och visst har hon en sån grön. Dock vet jag inte var man får tag på såna på nätet. Jag köpte min (eller okej sonens då) på toys r us.

och solouniko...måste ju fråga nu när jag kommer ihåg..finns dom i vitt också?? Du skrev om det i min blogg och jag blev överlycklig. skulle vilja ha en till färg (helst vita) men det fanns inga såna på toys r us

• FL Lisa
    solouniko skrev 2011-02-15 20:33:40 följande:
    Vad kostar dom där, och vilka färger fanns? Ja jag har sett i vitt iallafall, "Milla" vill ha i vitt och rååååsa Ska kika runt lite och se om jag hittar..
    jag har för mig att den stora kostar 279 (kan ha fel också...är som så lätt att bara dra kortet utan att reflektera över vad det verkligen kostade) och dom fanns i lime, rosa, cerist och rött och blått har jag för mig
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2011-02-15 20:52:25 följande:
    Annars borde man ju kunna höra om dom kan ta hem den vita? Är ju från samma återförsäljare så det borde ju gå, kan man tycka
    ja det är ju sant. Jag hade bara hoppats på en webshop så att jag kan lägga in en liten hint om att någon (typ farmor och farfar eller mormor och morfar) borde shoppa sådana åt Alvin och Helge till deras nya lekrum.
  • FL Lisa
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 20:35:04 följande:
    Ho Ho... va tomt här är!

Tittar alla på mello eller?
    halkollar också. skulle gärna se något annat men det var ju inte så värst mycket att välja mellan..så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och melodifestivalen igång på TV:n.

blev dock dyrt att sätta sig här...kikade i BT och såg bubblans fina randiga shopping så jag var också tvungen att klicka hem lite ränder från babyshop och småtting
  • FL Lisa
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 21:05:04 följande:
    Jag gör raka motsattsen då... lägger ut på T Hade laddat pron men råkade flytta bilderna så nu fick jag fixa om lite... Sälja sälja sälja är det som gäller här!
    det är ju skitbra.
    jag borde verkligen också ta tag i det där. Har en hel del som är urvuxet nu men med tanke på att det bara är ministorlekar så vet jag ju att jag knappt kommer få något för dom. Men ut på T borde dom ändå för dom gör ju verkligen ingen nytta nedpackad i en byrålåda här och lite pengar på T är ju bättre än inga pengar.
    TvåTrollungar skrev 2011-02-19 21:25:36 följande:
    Någon som vet om det kommer några regnbyxor (regnbåge) i vår från molo?

Ni som haft sådanna tidigare, hur är dom? Är det som en skalbyxa? Hur slittåliga är dom?
    om det kommer några i vår har jag ingen aning om men däremot har vi haft dom tidigare. Slittåliga är dom inte alls. Galet snygga men rätt opraktiska också. Jag skulle dock kunna tänka mig att köpa såna i större storlek bara för att dom är så snygga men då för att ha som rena regnbyxor, inte som skalbyxor.
  • FL Lisa
    Busbellan skrev 2011-02-19 21:29:11 följande:
    Jag var inte nöjd med slitstyrkan, men jag vet att andra har varit det
    Här tog det inte många gånger av användning förren det var två stora hål i rumpan, ett på varje skinka

Men så hasar sonen runt på rumpan en hel del också
    och jag har en son som är mycket försiktig av sig och ändå har det lyckats gå hål i våra. förvisso ett jättelitet hål men då är dom inte direkt välanvända heller. Men som sagt så är dom ju galet snygga
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2011-02-19 20:59:10 följande:
    Massa fina ränder i vår

yes! och jag är just nu inne i en period då jag gärna klär helge i body och leggings och katvigs leggings sitter ju så snyggt
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2011-02-19 21:37:54 följande:
    Vad blev det för ränder? Själv har jag satt köpstopp nu, förutom NS då Blev ju lite på Ajabaja också men vi får se om det finns kvar, jag tvivlar!
    hmm..jag kommer inte riktigt ihåg vilka det blev till slut
    men har för mig att det blev de grön/gröna och de lila/gula och så blev det en nappflaska från elodie

blir det storshoppingför dig från NS nu då? jag har som svårt för att ta mig för att shoppa NS till ordinarie när jag vet hur mycket billigare allt kommer vara i oktober på mässan..men något litet sommarplagg lär det nog bli ändå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17