Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-19 21:45:06 följande:
    Men hittar du små storlekar i leggings? har inte sett några alls. Vilka ränder blev det?
    jag tror jag köpte de grön/gröna body och leggings i 68 och de lila/gula body och leggings i 74

sen har jag brun/vita och lila/röda här hemma i 68 så egentligen behöver jag nog inte mer ränder i 68 men det är som svårt att låta bli när man snubblar över sånt till bra pris
    Alvin 0709 & Helge 1011 (vidvagensande.blogg.se)
  • FL Lisa
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 21:33:36 följande:
    Precis så tänkte jag oxå.. lite pengar är bättre än inga Avslut på 20 i morgon coh 22 nästa söndag :-O
    du hade ju massa snygga leggings i rätt storlek ute nu ju. Jag är dock så lat på att leta rätt på matchande bodysar så jag skulle behöva auktioner med både leggings och body i samma
  • FL Lisa
    h80 skrev 2011-02-19 21:49:11 följande:
    vart har du handlat?
    babyshop och småtting
    Duntoffla skrev 2011-02-19 21:49:31 följande:
    Aha, det var de gamla. Då fattar jag för de nya verkar bara vara i stora storlekar

Grön/gröna är verkligen så fina.

Jag är lite sugen på eggplant men vet inte hur den är IRL 
    japp jag körde reashopping. Tycker nästan att katvig är aningens dyrt till ordinarie.
    ja jag är också lite sugen på eggplant..men är lite rädd att det ska vara svårmatchat. har inte hittat både body och leggings i samma storlek någonstans..men en suit skulle ju absolut också kunna fungera
  • FL Lisa
    Helle skrev 2011-02-20 06:31:11 följande:
    God morgon!
    Uppe med tuppen som vanligt och sitter just nu och "svär" över FB. Kan man få se de nya inläggen liksom. För mig poppar det upp olika i statusfältet, men allt är typ ett dygn gammalt  
    Nu var jag också tvungen att kika och det ser helt normalt ut för mig. Har visserligen inte hänt så mycket på senaste tiden men det kan ju ha att göra med att klockan bara är 6.42
  • FL Lisa
    Helle skrev 2011-02-20 06:48:16 följande:
    Japp, har dubbelkollat. 
    FL Lisa skrev 2011-02-20 06:43:15 följande:
    Nu var jag också tvungen att kika och det ser helt normalt ut för mig. Har visserligen inte hänt så mycket på senaste tiden men det kan ju ha att göra med att klockan bara är 6.42
    Nä, det är ju sant, men mina inlägg kommer liksom i oordning. Högst upp för 20 timmar sen, sen för 2 min sen, sen kommer nästa för 18 timmar sen osv. Mycket skumt. 

Iband kan det liksom visa olika beroende på om jag kollar på telefonen eller datorn och då har jag ändå försökt rensa cachen. Spelar väl inte superroll, men i denna tidiga timme kan det ju vara kul att ha nåt att göra
    ja det låter ju skumt. Något galet verkar det ju vara...typ som att den har fastnat och bara visar top news istället för most recent.
  • FL Lisa
    Stormis skrev 2011-02-20 19:07:32 följande:
    Ööööh... Tror visst att det är din. Du har säkert lejt en bulvan för att bli rik på vansinniga annonser
    absolut. Extra smart känns det med utrop på 200 och ändå ett resevationspris som ligger någonstans över det. Kommer bli galet rik på sådana annonser

Jag undrar även lite var den är inköpt för 600 kr 
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2011-03-06 20:25:06 följande:
    fl lisa vilken underbar bild på din sötis

såå fin den overallen tuur att vi har jackan kvar som passar lillebror även nästa år

lillronya uuunderbara vårbilder på fina dinosaurien och ballerinan
    tack. japp den är helt underbar. Har varit lite less på färgglatt ett tag så senaste månaden har vi kört med den lila overallen men nu kom solen och vårkänslorna och forts om tusan behövde jag färgglatt igen
    Smultronhjärta skrev 2011-03-06 20:18:50 följande:
    Tack flickor-det känns väl bra antar jag. Mår ju en smula dåligt över vilka summor man köper hus för och att fixaren som har bott där innan varit en hejare på fix och trix,pumpar och en massa skit- får nog lov att börja prenumerera på gör-det-själv tror jag

Stor kram till dig StökisHjärta
    GRATTIS!! tänkt vilken underbar sommar ni ska ha där i ert egna hus på er egna tomt
    Vi har också shoppat oss ett hus..med inflytt 8:e april. Kan säga att tiden går galet långsamt nu...jag skulle gärna få tillträde till huset NU
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2011-03-14 09:52:41 följande:
    Var det ngn rea?
    gissar att det var deras FB-erbjudande om att köpa 4 plagg och betala för 3
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2011-03-14 09:48:54 följande:
    God morgon!

Hemma med 2 febriga barn. Känner mig rätt trött efter en helg med Andreas familj boende här (hälften av dem i alla fall) , överraskningsdag för svärmor och namngivningskalas med febermaja uppepå det. SKÖÖÖÖNT att det är måndag
    jobbigt med två sjuklingar. Hoppas dom kryar på sig snabbt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17