Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

fick mitt mail fr zillztar strax efter jag loggat ut... regnbågen fanns INTE {#lang_emotions_cry} och efter jag mailat och dubbelkollat byttes strl på hemsidan, dubbeltypiskt
    inga vita ministars heller så nu är jagi valet och kvalet om jag ens ska ha prickbodyn och tajtsen...

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-19 16:08:37 följande:
    Nä, men inte överdrivet långt bort därifrån heller.
    tack för "tipset" om springcykeln Alfred fick en sån i påskas och nu idag började han cykla på "riktigt" dock kort användningstid

Hoppas alla njuter av solen
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 16:55:25 följande:
    God dagens. Fick en skattebesked i dag. Kommer väll typ aldrig mer att kunna handla
    ischhh  *KRAMAR*
    fy fan
  • stökmamma

en liten fråga... Zillztar. Ska man räkna av det som inte fanns själv?

• stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-04-20 09:29:28 följande:
    OT men nån som har tips på dop present till en liten Molly?Inga traditionella saker som hemskt tenn och sånt Funderade lite på Molos regnbåge/stjärn filt, vad tror ni om det?
    finns det ingen i närheten som kan maskinbrodera? Kanske namnet på filten? det tycker jag vore en kalaspresent
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-04-20 16:03:34 följande:
    Behöver lite OT hjälp här Ska på maskerad med 80 tals tema, vad sjutton ska man ha för skor då?
    nåra förslag har du fått men utan tubsockor är det inte 80 tal
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 22:23:48 följande:
    Åhhh vad fina! Dom hade jag missat! Ska nog ta mig en tur till lindex imorgon då med min 30%-kupong
    va har du för 30%??
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-20 22:39:49 följande:
    Fy vad trist!! Nu har det snöat här så marken är alldeles vit, hoppas verkligen det försvinner tills imorgon
    Blä, det är det sista man vill ha nu... Förresten blev du några ören rikare nyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17