Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:10:35 följande:
     Ja ni får ta med er ett par säckar hem till mig Väldigt nytt alltihop så jag tar inte ut något i förskott, men runt den 6:e Januari
    åhhhhhhhhhhhhhh {#lang_emotions_heart}
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

här va det lugnt, trodde jag skulle ha massor av kvällsläsning men det stod ju still där jag slutade i em {#lang_emotions_undecided}
    tror alla har lite salgfeber nu

• stökmamma
    Everlonn skrev 2010-04-30 20:10:38 följande:
    Hej! Du hade inte behövt sätta in så mycket heller! *present ju*
    vadaå?? va väl inget mer heller.... knappt det extra portot ju
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-04-30 20:22:42 följande:
    GodkvällHär sitter jag alldeles ensam med min godis skål Barnen sover och sambon jobbat natt hela helgen, det brukar inte göra mej nånting men som nu när det är valborg så känns det plötsligt ensamt Nåja, imorgon blir det marknad och koutsläpp med mammsen och barnen.
    här sitter jag ensam trots att gubben nyss kom hem
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-04-30 20:25:50 följande:
    Ja iof antar jag att det varit samma sak här om sambon varit hemma, jag hade nog suttit här och han vid playstationet
    ska snart slänga han och barnen i säng han brukar däcka tillsammans med dom efter hemkomst
  • stökmamma

undrans om man ska gå och baka dom där bullarna.... men behöver hålla mig vaken till 23, då mimmsi ska hämtas så vill dra lite till på 't

• stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:34:19 följande:
    ja en jädra massa extrajobb, tid som jag INTE HAR!!!! Jo jag hoppas det.Om du fick välja att vara vaken eller nedsövd under en gynekologisk operation, vad skulle du välja??Om jag är vaken får jag åka hem efter bara några timmar...blir jag nedsövd får jag åka hem dagen efter.Jag tycker det är ganska läskigt o vara vaken men hatar ju o behöva ligga kvar. Har inte ens fått operationsdatum än men velar redan *suck*
    jag har gjort båda, visserligen en enklare op vid dom tillfällena och jag föredrog vara vaken, men fick det inte andra gången jag gjorde samma ( cysta)
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:42:50 följande:
    vad fick du för bedövning då?? Gjorde det ont alls eller var du helt bedövad??
    det va nog mest kraftig lokalbedövning och så lugnande, låg och titta i taket och "drömde" om en sandstrand/solsemester kommer jag ihåg, väldans trevligt{#lang_emotions_laughing} kände ingenting
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:40:39 följande:
    Ja men det måste väl ändå känts kontigt när de var o grävde i magen på dig??Nu ska de ju inte in i magen (tror jag inte...beror på hur illa skadad livmodern är) utan "bara" in via underlivet, men det känns ju ändå lustigt o vara vaken då
    med tanke på att dom erbjudit dig att vara vaken så gör dom väl titthål om dom går in  magen? 3 små ärr....* är lite sur att dom "sydde ihop" min navel *
  • stökmamma
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:44:20 följande:
    jag beställde ett molo linne grönt med stars och molo bilbyxor strl 68 ohh fina inköp pussel är såå fina!! dyra skor
    måste testa brallor på lillebror i morgon...*tur man har massor av olika strl av syrrans
    om man hittar 2 likadan i SAMMA lilla strl, har man för mycke sommarbralls då? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17