Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-14 20:58:04 följande:
    anade nästan det Så trist, ska nåt paket komma bort nån gång så kunde det väl i alla fall vara med ett begagnat plagg
    Trist Var det den fina rockafellaklänningen?
  • SmillaMilla
    mysungarna skrev 2010-04-14 21:02:01 följande:
    scooter helt klart..jag har haft en sitty & har nu en scooter och den slår sittyn med hästlängder.
    lillronya skrev 2010-04-14 21:01:35 följande:
    Röstar för scootern! Hej i tråden!
    Åhhh ni säger det. Kanske skall åka o titta på den då.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-14 21:11:23 följande:
    Det tycker jag. Det är en mer räjäl vagn än sittyn, tycker jag. Samtidigt som den äliten och lätthanterlig. Och snygg!
    Ja jag har haft en dubbel scooter inna, men mina barn fick inte plats i den så då bytte jag till en brio dubbel sitty. Och den har jg ju kvar. Men inte så kul att gå med den när jag bara har Svea med mig. Så i morgon skall jag fara o titta på en scooter i svart och ljusrosa. Var visst en kompis som hade annons i tidningen
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-14 21:36:11 följande:
    Å den svartrosa hade vi. Köpte den till A när hon var pyttig. Den är sååå fin!
    Kul! Hoppas att den är fin nu bara. Tydligen skulle den vara väl använd.

Annars åker jag o köper en sitty.
  • SmillaMilla

God morgon!

I dag skulle jag ha fått min lön (eller ja arvode), men för tusan lönekontoret har tabbat sig igen. Blir ju galen!

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-04-15 09:01:49 följande:
    Godmorgon Här vaknar barnen tidigare för varje dag , från att ha sovit ungefär till kl 09 så vaknar dom nu kl 06, uff uff, alldeles för tidigt ju. Idag blir det shopping runda i Jkpg, främst min och sambons garderober som ska fyllas på men jag antar att jag kommer hitta en del till barnen också, det brukar bli så Såg just denna uuuunderbart söta klänning på Lindex och blev helt kär, den kan väl Meja ha på sysslingens dop va? www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Åhhh jätte söt!!!
  • SmillaMilla

åhhh vad skönt!!!! Kram {#lang_emotions_flower}

Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:27:49 följande:
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!! åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall... Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-15 10:11:34 följande:
    Pro-viva Sempers magdroppar
    Är pro-viva mjölkfria?
    Kan man som vuxen ta sempersmagdroppar?

Har också en del problem med magen så tar gärna emot tips :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17