Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-10 17:49:49 följande:
    gå in på vildänglars blogg du ser ju länken dit och det är katvig klänningen!
    Den gröna? Den var riktigt fin!!!!!!
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 20:51:32 följande:
    rätt dött hehehe=P.....hittas det på, på ön då?? =)
    Inte mycket. Tycker mest vi ränner runt på massa kalas hela tiden nu. Men då får man ju samtidigt användning för alla fina kläder, så det är väll kul
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 20:59:00 följande:
    sant så sant=D... så skoj å få klä upp dem ibland=)... hmm får inte handla för mkt t maxen mer går inte in mer i hans garderob hahaha hade behövt en garderob till=P... å då har ja ju inte lag tin smutstvätten som ligger i korgen å det är ändå knökafullt efter gårdagens inköp med =P
    hihi känner igen det där.

Och undra hur det blir framöver. Vi skall köpa ny tvättmaskin, en 11 kilos Så kommer väll aldrig ha någon smutstvätt längre.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 21:08:14 följande:
    Söta Svea i BT!! Sånt lego ska jag tänka på när det blir dags att köpa födelsedagspresenter tror jag, det hade nog gått hem här också
    Ja det är verkligen toppen! Min sambo tycker att våra barn har alldeles för mycket leksaker, men i går kom han o sa att det var bra att jag köpte det där till svea Ungen är ju sysselsatt från morgon till kväll.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:04:16 följande:
    Ja, massa briosaker Både större saker som vagnar och sånt och så leksaker. Ska se om jag hittar sidan där man kan läsa om det*
    Åhhhhh då kanske det finns några tåg till deras tågbanor? *fört*
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:06:32 följande:
    Vad blev det?
    En ROSA brio sitty. En enkel. Har ju en dubbel (oliv), men lite jobbigt att köra den när jag bara har ett barn med mig.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-10 22:09:08 följande:
    Hej i tråden!! Måste ju berätta att idag föddes den lilla bebisen som ska ha de sööööta små suitsen jag har köpt. Å vad det ska bli roligt att se om de gillar de!
    Åhhhhh vad roligt!

*grattis*
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:09:56 följande:
    Åh så fint!! Funderar på vad vi kan tänkas behöva för vagn. August behöver ju fortfarande åka vagn då och då. Än så länge får han plats i racen, men inte länge till. Men det finns nog inte nån som kan ta längre barn. Det är benlängden som är problemet. Vill inte ha nån sån där klumpig sak man kan beställa genom hab
    Men du jag jobbade som avlösare åt en kille med funktionshinder för många år sedan (i sverige) och han hade en sulky vagn, som brio sitty, men större. Gör smidig! Har inte ditt hab sådan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17