• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-29 23:15:45 följande:
    Shoppade mer än vad jag gjort på någon salg, men fick för första gången handla av Molomannen
    Nora ska inte ha nåt Molo alls, används inte av henne längre
    Ja, jag räknar väl med att åka i di bil Vet bara att jag vill åka första dagen denna gången
    haha, då har vi samma tankar om min bil
    jag vill med åka första, så hoppas på att datumet  stämmer.. =)

nä, nu går ögonen i kors.. vaken sen 5 ca, o vaken 3 ggr inatt efter jag la mig? o jobbat till 3 sen? aningen trött :-P
    godnatt o hörs i morgon..

förresten, sa jag att pärlor kom fram? <3
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lalalong skrev 2011-04-30 00:20:18 följande:
    Jag har lyckats skrapa ihop mer än jag trodde jag skulle så här långt faktiskt... Många bäckar små.. Har 4000 på mitt köp/sälj-konto just nu och det är ju ett tag kvar så jag har fortfarande förhoppningar om att det ska växa lite till. Men lite av det kommer försvinna på min och några kompisars Oslokryssning om några veckor... Men ja, 4000 sek ska jag nog kunna växla till slut och det är vad jag har haft med mig tidigare, så det känns helt OK. 
    jag ska iväg på tor, sambons jobb som ska iväg o de ska ha med sig respektive e de visst sagt.... hade tänkt lägga undan lite från lön eg, men måste nog ha de till vi åker med.. =)
    ska på finlandskryssning, o ha barnvakt 2 nätter!! hua :-P *jag kommer ju va så barnsjuk sen!! haha*

än har jag iaf en ok kassa =) funderar på o växla nån dag nu framöver :-P o mer gör ju som sagt inget alls om man får? :-P
    skulle lägga upp lite till som sagt.. måste ha tid o ork bara!! hua,, känns som varje helg e uppbokad framöver..
    kul med kompiskryssning!!!

inte hört nåt mer om salgdatum? luskat lite eller så *bliknar med ögonen*
    nu borde de ju söka folk!!! haha..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-01 13:53:30 följande:
    Hej
    Allt bra?

NU är det maj månad och då längtar man efter salg på allvar.
    jag håller med.. MAJ lixom = salg
    nu vill jag veta datum! haha..
    men ska stå på loppis innan, o förhoppningsvis dra in några kr iaf.. salgkassa såklart.. !
    hmm..
    tradera? orkar man? bläää va tråkigt.. vill kolla film..
    kanske ska lägga in lite bilder från kosläppet vi va på? e ju trots allt inte ot ändå
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-01 15:10:06 följande:
    Jag vill också veta!
    Ska stå på loppis nästa helg. Hoppas de köper allt jag har så jag slipper asa det hem igen.
    Jag orkar inte tradera.
    Ska i veckan få ut lite på blocket istället.
    Syskonvagnen åker också nu.

Ja de bilderna vill jag se!

Jag ska lägga in bilder från vår helg också. Sen när jag orkar.
    ja, kossorna va sååå glada
    men kallt va det! o blåste!
    men fina va barnen iaf :-P haha..

har redan sålt på blocket.. vagn, ståbräda, resesäng, cykel... lite fick jag in iaf.. =)
    men man vill ju alltid ha mer?
    syskonvagn sålde jag för typ 1 år sen redan skönt!!
    känns med som tradera e trååk.. hmm..
    kommer nog fixa lite ändå med det, alltid nåt. o behöver verkligen bli av med allt!!
    de tar sån plats ju! urk..

hmm, ladda in bilder kanske från mob... hmm..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Griffelfot skrev 2011-05-01 15:56:40 följande:
    Vilka veckodagar är salgen på? Onsdag vet jag men mer...??
    ons-sön är den =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Griffelfot skrev 2011-05-01 15:59:55 följande:
    Perfekt, då väntar vi bara på datum nu då
    jupp.. o SOM vi väntar! haha... =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lycklig1985 skrev 2011-05-01 16:14:35 följande:
    hej får man vara med här? har lagt in bilder på min son på bildtrådenGlad.  jag älskar att handla danska barnkläderGlad. skulle vara kul att prata med andra som har samma intrese.  har läst litte i tråden värkar vara en rolig tråd. Ni får ursäkta min stavning, har dyslexi.
    Hej =)
    har man intresse för danska barnkläder så prata på bara
    *eller märke överhuvudtaget.. haha*
    vilket märke har du fastnat för, eller alla märken?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    hallonblomma skrev 2011-05-01 16:32:15 följande:
    Får jag också hänga på här? Har dock inte orkat lägga in några bilder. Är inte på FL dagligen...
    hej hej på dig med =)
    vilka märken e din favorit?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

la in lite bilder, nån ot, men såå söt ju
    hade faktiskt molo bondgård under på killen, passande nog
    ( o colibri under på lillan, o ns kofta på båda).. sen lurv på det kallt här idag!!! hua.. blåste massa på kosläppet.. trots massa kläder så sa de att de frös =( stackare, så vi åkte ganska fort igen..
    de gröna ida t passar vädligt bra till colibri förresten..

hmm.. halva pris för ny lurv e bra!! o en sån jag vill ha ju!! ska man köpa nu eller vänta till salg? hmm.. bättre pris nu ju? men salgkassa vill man ju ha lixom :-P
    hmm.. kolla om syster e intreserad med kanske :-P

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lycklig1985 skrev 2011-05-01 18:08:39 följande:
    jag tyker om många märken. men molo och småfolk är favoriterna just nuGlad. älskar mycket färger och mönster. vad är ditt  favorit märken? 
    MOLO !! det är helt klart nr 1 här hemma..
    har lite av annat med såklart, ida t, ns, småfolk, LL, kikkid, katvig.. tja.. lite smått o gott som man kan mixa med varandra o matcha..
    men molos mönster e helt klara favoriter! o en hel del kan man ha till båda, vilket e kanon!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17