• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-12 09:57:47 följande:
    Vem är E!? Förvånad

Har spenderat morgonen framför datorn och googlat typ allt jag kan komma på. Danskarna tror även dom på den 25 som vi sagt innan.... Vill ha ett datum NU!!!!!!!!
    hoppas på att alla har rätt då
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2011-05-12 21:14:25 följande:
    Fyyyyyyyy nu har jag lagt hur många statusar som helst på fb och slösat bort massa tid ha ha ha
    hahaha..jag vet jag skickade visst mess till några man fastnar LÄTT på sidan
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    THEA och Grodan skrev 2011-05-13 14:56:51 följande:
    Bara jag som sitter som på nålar och väntar på SALG mail
    jag väntar på mail, men helst inte med start nästa vecka så hoppas att mailet dyker upp nästa vecka ist
    e ganska sugen nu!!

hmm.. ska på loppis i morgon, ska man sätta allt BILLIGT för o bli av med de o slippa ta hem? eller lite mer, med risk att få ta hem?
    tar inte med molo eller sånt, vet att de itne e lönt..
    bara ot dit..
    påslakan till baby e de lönt?
    va kan man mer skicka?
    leksaker såklart.. men mer? tips!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Bellbox skrev 2011-05-13 16:01:42 följande:
    Ang priser; Jag har gått mycket på barnmarknader & på icke-märken så skulle jag ge max 20-25 för ett par byxor t.ex (liiite mer för jeans kanske) och max 20 för en t-shirt...
    Dock tycker jag absolut du kan ta med lite märkeskläder om du kan hänga dem synligt t.ex? Jag betalar ju t.ex gärna en del för fina molo eller po.p kan jag säga
    Leksaker brukar sälja som smör i solsken, likaså dvd, spel, solhattar, babytillbehör kan gå bra. Mammkläder liggandes? Skor?
    hade faktiskt tänkt sätta typ 20 för jeans o 10-15 för tröjor, beroende på vad de är.. just för o bli av med det?
    dvdfilmer e nog inte lönt o rensa, då jag har 3 filmmonster här
    spel kan jag kolla, babysaker har jag packat ner, lite av mina kläder.. hmm.. mammakläder tro jag att jag har nån kasse? skor kastade jag en kartong för ett tag sen? :-P men har nog mer som kan kollas..
    pris för skor då? ska man ha med alla skor?

kollar sen, taco på g här nu
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-05-13 16:57:04 följande:
    Inte jag heller, tror inte det är nästa vecka. Hoppas inte heller för onsdagen kan jag absolut inte.

I höstas kom ju mailet så himlans sent...  Det kom på fredagen runt lunch. Så det borde ju va passerat nu då... NÄSTA fredag, DÅ ska jag vänta på mail som en toka!
    jag med, jag med, jag med
    hoppas verkligen på mail nästa vecka, med start 25:e
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Jag har tråkigt..

*salgsugen salgsugen, salgsugen!!!*

va på loppis idag o sålde en del.. iaf 900 rikare, alltid nåt, o inte inna för o va 2 som delade på bordet..
    hitta lite fynd med, spel för 10 kr, såna där sällskapsspel, jättefina!
    katvig tröja för 10 o me and i limegröna mjukisar för 10 kr
    men mest av allt, skönt att ca hälften av allt ot försvann!! på några timmar!..
    en sån omgång till så kan jag fylla på kassarna igen, o kanske hinna med o lägga ut det på t ??
    man får skylla sig själv att man samlar på hög... :-P

trött med, sova typ 4 timmar, o sen bära, o stå o va där massa timmar, sen 2 extra barn hemma som river rummet o trädgården *ibland e de tur att jag bara har 1 pojk, hua o ha 3 i samma ålder nästan! haha * Hjärta

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nån här?
    ett tot OT prat.. känslig fråga..
    men en trång förhud? han har haft problem innan, o fick salva, o att man skulle torka o allt..
    nu har de kommit tillbaka, men bara pang o värre?
    vart ringer vi o pratar med nån? han behöver salva typ nu?
    eller andra tips? han har ont?

Ja SONEN nu då, INTE sambon.. Tungan ute

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2011-05-14 18:56:27 följande:
    nån här?
    ett tot OT prat.. känslig fråga..
    men en trång förhud? han har haft problem innan, o fick salva, o att man skulle torka o allt..
    nu har de kommit tillbaka, men bara pang o värre?
    vart ringer vi o pratar med nån? han behöver salva typ nu?
    eller andra tips? han har ont?

Ja SONEN nu då, INTE sambon.. Tungan ute
    blev lite konsitgt, alltså, han e röd o svullen, o har ont..
    försvann med salva, nu kom de lite i morse igen, o nu ikväll e den svullen! =( o ont..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2011-05-14 19:07:12 följande:
    Vi tar det på fbchatten
    Hjärta
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-14 20:26:43 följande:
    Efter en delad flaska vin till maten och ett par cider så skrattade jag gott och tänkte, NU har vi tagit denna tråd till en högre nivå
    jag vill med dricka cider o ha kul!!

ja, här pratas de ju nuppa, gungor i tak, salgande, övertalande o ja :-P
    massa ot, men va ska man annars ha alla goa kärringar till ? Hjärta nån härinne har ju alltid varit med om nåt man frågar om? tänk va bra o ha er ibland
    o ja, jag fick lite tips, funderingar o prat även om detta {#emotions_dlg.flower}

*va faktiskt sambon som sa " ja, men kan du inte fråga dom där du pratar kläder med om då? ni pratar ju om allt, nån kanske vet nåt tips eller vem man ska ringa?"*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17